Probleempje bij aanklikken forumonderwerp

Heb t ook.
Als je bovenin naast myPolo drukt op de knop Forums.
(Mypolo knop opent trouwens hetzelfde doel.)
Dan het bovenste regeltje.

Edge browser.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Ik heb het hier bij mij thuis nu geprobeerd op laptop en pc, op chrome en edge, overal gewoon goed.

Hebben jullie je browser cache al eens geleegd? Zo niet hoor ik het graag, dan ga ik het neerleggen bij de leverancier van de software..
Maandagavond had ik er geen last van. Nu dinsdagochtend heb ik voor het eerst een andere variant, het ene berichtje kan ik wel openen als ik op de letters ga staan en het andere berichtje moet ik er onder naar het streepje. Dat laatste is dus irritant want dat is een heel dun gebied, waar je heel nauwkeurig op moet gaan staan. Chrome op een laptop.

Dit is goed.
1663651027781.png

Dit bericht opent niet als ik op de letters ga staan.
1663651096339.png

Moet ik dus het dunne streepje opzoeken, daar schiet je continu overheen.
1663651174315.png
 
Laatst bewerkt:
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!