Probleem met browsen in het forum

Vreemd, 1 ding is zeker, bij het bezoeken van MyPolo maak je meerdere keren verbinding met Facebook.
Kan alleen niet verklaren waarom het ook op die manier in je browser staat.
 
BMW  1 serie  1.6 
ff off-topic maar heb een probleem: mijn topic is verdwenen en ik vind er niets meer van terug!! :???: Garage heb ik nog wel, maar blijkbaar mag/kan ik ook geen nieuwe topics starten (daarom hier gepost).. Heb deze week zo nog een geval weten plaatsvinden (en neen ik heb niet mn eigen topic verwijderd :roll:) Heeeelp!!

Grtz

ADMIN: Opgelost, topic + garage staan weer online
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb vaak als ik op een topic klik ik niet bij het eind kom, ook niet in het begin maar gewoon op een random pagina. De ene keer pakt hij echter weer de beginpagina of de laatste pagina als je een topic opent om te bekijken. Best wel irritant!

Weet niet of jullie hier wat mee kunnen?
 
Ik heb vaak als ik op een topic klik ik niet bij het eind kom, ook niet in het begin maar gewoon op een random pagina. De ene keer pakt hij echter weer de beginpagina of de laatste pagina als je een topic opent om te bekijken. Best wel irritant!

Weet niet of jullie hier wat mee kunnen?

Edit: probeer dit de posten en krijg de 30 sec error en toch post hij hem :S
 
De Facebook connectie die tussen elke forum-pagina gemaakt wordt viel me net ook op. Zelf gebruik ik Firefox, en ik vermoed dat de oorzaak de "Facebook Connect" knop bovenaan het forum is.

@Xander:
Je kunt beter even wachten totdat de "Auto-Saved" boodschap weg is voordat je het bericht post, dat levert minder problemen op.

Zelf krijg ik soms na het posten in Firefox nog de vraag of ik de pagina wil verlaten, als ik dan aangeef op de pagina te willen blijven dan is de kans groot dat ik dubbelpost. Dit terwijl het verlaten van de pagina gewoon een enkele post had gegeven.
(Voor de zekerheid kopieer ik dan wel mijn verhaal naar het clipboard om bij problemen makkelijk opnieuw te kunnen posten)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zelf krijg ik soms na het posten in Firefox nog de vraag of ik de pagina wil verlaten, als ik dan aangeef op de pagina te willen blijven dan is de kans groot dat ik dubbelpost. Dit terwijl het verlaten van de pagina gewoon een enkele post had gegeven.

Dat laatste doe ik zelf altijd als ik die vraag krijg: kiezen voor "Verlaat pagina" (of "Leave page"). M'n bericht is dan gewoon gepost, en heb daarbij nog nooit problemen gehad.
Heb er nog geen logica in kunnen ontdekken, anders dan dat ik alleen heb bij PC's/laptops (daar gebruik ik FireFox) en niet op mijn Android tablet.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!