Prijs nieuwe GTI bekend

Mwa... Die is nog niet bevestigd en ik denk ook niet dat ie komt. 300pk FWD is gewoon te veel en dat weet VW ook wel.
Daarnaast snoept ie dan teveel kopers bij een Golf GTI of Golf R weg en dat willen ze niet. Ik was al erg verbaasd hoe luxe de Polo AW is (kessy, active info display, lane change assist, ACC), die concurreert al met een Golf.

GTI kopen, grotere turbo en intercooler erop, dan haal je ook wel 300pk.
 
Ik denk dat een nieuwe tweedehandsje een veel betere oplossing is om een fulloption Polo of Golf binnen te harken.

Enige probleem is, is dat je toch veel geld betaalt voor iets dat mogelijk niet goed kan zijn.

Ik heb namelijk altijd mijn twijfels bij auto's die nog maar net 10.000km op de teller hebben en die in de verkoop gaan. Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!