Polowgirl's: Bagged Polow 6n2 :: 2001 Volkswagen 6n2

Thnkx!

Dit zijn eigenlijk nog oude foto's zonder de xenon koplampen er in.
Ondertussen zijn de klinken en spiegels ook mee gespoten in kleur.
Sinds 2 weken geleden ligt er ook een andere motor in, een GTI motor.
De polo staat momenteel nog in de garage om de ECU na te laten kijken aangezien de gti motor wel wil starten maar direct afslaat.
Dus de ECU moet ik eerst laten reviseren voor ik eindelijk kan genieten van de 125 pk'tjes ipv de 60 pk's die ik eerst had ;)
Zodra de polo weer bij mij staat zal ik eens wat nieuwe foto's maken :)
 
Ja ben nog redelijk wat van plan :) zou hem graag over laten spuiten en verder cleanen, maar eerst even verder sparen.
Er komt ook nog een RVS compleet uitlaat systeem onder(spruitstuk tot einddemper) :)
De gti uitlaat die er nu onder zit is niet meer in zo'n goede staat(veel roest)
 
Deze polo komt me bekend voor van op het vroegere TB , was al proper en de updates zullen nog beter overkomen.
Bertje polo zijn blinkent motor blokje mss overgekocht ? Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!