PoLow85 :: 2002 Volkswagen Polo 9n1 1.4 16v

Goeie dag allemaal.

Bij deze stel ik mezelf even voor. Mijn naam is Nils, woonachtig in noordh-holland.
Ik ben 29 jaar, en samen met mijn vriendin hebben we 5 mooie kids.
Ik hou erg van motorrijden, en sleutelen. Maar vooral van volkswagen.
M'n hart ligt bij de Golf mk1, hiervan heb ik dr al een aantal in bezit gehad.
Gezien het werk wat dr in een mk1 gaat zitten is dit voorlopig niet meer mogelijk, dus leef ik me hartelijk uit op m'n nieuwste aanwinst. De 9n1...

Vriendelijke groeten,
Nils
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom.

Een grijze met een zwart dak? Zou je daar eens een mooie afbeelding van kunnen maken? (schuin van voren en een beetje uit de hoogte)
Heb zelf ook een grijze en wil het dak zwart laten wrappen maar weet niet of dat mooi is.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Plannen zijn als eerste zsm m'n Oz turbo's in elkaar zetten.
Ben nu de randen aan het schuren, maar ik wacht op briefpost met waterproof 2500, de laatste handeling en dan polijsten.
Harten zijn al opnieuw gespoten met Hammerite donker grijs, erg mooi geworden naar mijn mening. En laat ik ze proppen en omboren naar 9n steek.
Verder een originele vw armsteun erin, en een gti demper erop.
En hopelijk als alles het financieel toe laat een 20vt of 2.0tfsi erin lepelen.

De foto zal ik zo even posten van het dak.
 
Thnx Thomas. Heb ze al bekeken, maar vind de montagepunten en afwerking niet echt mooi.
Beetje vergelijkbaar met wat dr nu in zit, alleen is die echt gammel.
Dan geef ik liever een paar euro meer uit voor een originele van een 6r en deze pas te maken. Idd leuk projectje meteen
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!