polo vmaxx schroefkit nog lager?

heb sedert vorige week mijn vmaxx schroefkit steke op mijn 9N3, vind persoonlijk dat deze toch nog redelijk hoog hangt , iemand tips voor nog lager te gaan?
heb op een of ander forum al gelezen dat je achteraan de stelmoer er vantussen kan halen en zo nog bijna 2cm wint , kun je vooraan ook zo iets doen? maar toch iets veilig , dus niet 1 van de stelmoeren verwijderen , lijkt me nie echt veilig ...

alvast bedankt

gtrz david
 
davjan zei:
heb sedert vorige week mijn vmaxx schroefkit steke op mijn 9N3, vind persoonlijk dat deze toch nog redelijk hoog hangt , iemand tips voor nog lager te gaan?
heb op een of ander forum al gelezen dat je achteraan de stelmoer er vantussen kan halen en zo nog bijna 2cm wint , kun je vooraan ook zo iets doen? maar toch iets veilig , dus niet 1 van de stelmoeren verwijderen , lijkt me nie echt veilig ...

alvast bedankt

gtrz david

u veren moeten zich ook nog wa gaan zetten e ;)

zoals gezegd op msn is het moeiluk om een 9n3 plat op de grond te zetten maar er zijn manieren.

ben nu in contact gekomen me iemand die zonder air redelijk goe plat staat.

als wa meer info heb post ik het hier wel es
 
heb de hulpveren vooraan er vantussen gehaald

dus tip voor mensen die een vmaxx kit steken en laag willen gaan

de korte veertjes voor vooraan ervantusse laten en enkel de grote veer steken

schuur nu mijn wielkasse uit , en kan nog 2.5cm lager draaien als k wil Big Grin

achteraan kan je nog 1cm lager , door de schroef er vantusse te laten , (tuurlijk kan je dan niet meer u hoogte regelen eh, maar is niet echt aan te raden, de veren krijgen na verloop van tijd de vorm van een banaan
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!