Goedenavond allemaal.

Mij vriendin heeft een polo van 2012 en heeft sinds kort een erg irritante piep r.v. , het is net of er een badeendje in zit .
Als je een verkeersdrempel op rijd doet hij het niet, maar als je er af rijd en je raakt de onderkant vd drempel dan veert de auto door het gewicht iets in en dan piept hij.
Dit doe hij ook bij iets verhoogde putten in de weg of een slecht wegdek met gaten.
Met de hand op en neer drukken vd auto of omhoog trekken geeft hij dit geluid niet, alleen als er snelle korte kracht op komt dan hoor je het
Ik hebben alle rubbers zoals de draagarmrubbers al ingespoten maar dit heeft allemaal niet geholpen. ook schokbreker bekeken maar daar kan ik niets geks aan ontdekken ( deze zijn ongeveer 2.5 jaar geleden vernieuwd voor Monroe schokbrekers omdat de oude kapot waren ).
Ook is hij naar de garage geweest en daar hebben ze de draagarm vernieuwd, maar dit heeft helaas ook niet geholpen. ze zij er acht uur mee bezig geweest om te zoeken wat het probleem is.
Zou het kunnen dat de Monroe schokbreker kapot is? er is geen lekkage beschadiging of iets anders te zien.
Worden er gek van :confused:.

Alvast bedankt voor jullie reacties
Gr Martin
 
Volkswagen  polo 6R  1.2 TSI 66 kW (90 pk) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!