Polo sticker van mypolo

Is het niet leuk om een mooie mypolo.nl sticker op onze poloos te plakken. Zodat je een lid herkend als je m ergens ziet staan cq rijden. Hoeft niet groot maar gewoon een herkennenpunt. Mischien is hier in het verleden al eens een sticker van gemaakt. Dan moeten ze te bestellen zijn. @Johan of een van de andere crew leden @Martien weten jullie hier iets van? Of by een premium membership. Een sticker. Wie lijkt het nig meer leuk?
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo en Martien
Ik ben ook geïnteresseerd.
Buiten plakken omdat je binnenin bij sommige met folie zit etc. Originele logo dus kleur wit rood :) en wel goed idee bij Premium membership erbij doen!! word het ook aantrekkelijker dat te doen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
intresse buitenkant is beter

rood/wit zoals hier op de site mischien een optie om gewoon de website te vermelden op de stikker

vaak als een mede polo rijder een polo ziet staan kijkt hij toch ff als hij nog niet bekend is met my polo ziet hij het dan :)
 
vw  polo 6r bm  1.2 tdi 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Beste Forumleden

Misschien een idee om net onder de nummerplaat een stikker te plaatsen
Waar de stikker van de dealer zit bv. Hoogenboom of Ames
Om hem daar dan overheen te plakken

Mvgr Ron
 
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 
Leuk idee ron! Kan eventueel als alternatief toegevoegd worden aan de sticker. Ikzelf heb namelijk die rand verwijdert omdat ik het niet mooi vind (persoonlijke opinie) maar met een sticker van mypolo eroverheen word het al gauw andere koek. Dat promoot je liever dan een dealer :) en ik vind die sticker voor de achterruit die @pigeon heeft echt tof. Hoeft niet groter voor mij en anders kun je altijd nog verschillende maten voor maken. Wil hem op dezelfde plek hebben onder het 3e remlicht.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Leuk dat hier weer animo voor is! Maik heeft toen de stickers eigenlijk een soort van 'opgeruimd' omdat er geen vraag meer naar was.

Ik ga de 'oude' sticker dan gewoon weer laten drukken voor buitenaf in het zelfde formaat (als er echt veel vraag is naar een groter exemplaar wil ik die gerust ook laten maken). Het idee om Premium members een sticker toe te sturen ga ik ook zeker even in mijn hoofd houden.

Maik heeft ooit al eens gekeken naar de nummerplaten, volgens mij was dat een vrij prijzig bordje. Maar ik kan altijd even de leverancier van mijn werk proberen, wellicht is die wat goedkoper..

De stickers ga ik z.s.m. in gang zetten, de bordjes zal nog even gewacht op moeten worden.

Tevens zou Maik mij dit weekend als het goed is nog voorzien van wat gegevens e.d. om ook weer eens te kijken of we de t-shirts/polo's en eventueel wat andere merchandise kunnen laten maken (dit hoeft gelukkig niet op voorraad, kan direct bij de leverancier vandaan)
 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari en Laszlo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!