Polo start niet meer na lege accu (startonderbreker)

Vandaag wilde ik mijn auto starten maar dat ging niet, hoogstwaarschijnlijk omdat de accu leeg is. De auto wordt helaas nog maar weinig gebruikt dus daardoor (plus de kou) is de accu leeg geraakt.

Met startkabels eraan geprobeerd te starten maar nu heeft de auto aan dat de startonderbreker actief is en die krijg ik er niet af met beide sleutels (batterijtjes vervangen in beide)

Heeft iemand een idee hoe ik de auto kan starten? Helpt het om de accu op te laden of gaat daarmee de startonderbreker er niet af?

Edit: verkeerde forum zie ik, kan een modje hem verplaatsen?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Ja de teller gaat aan, hij geeft op de display aan in het Duits dat de startonderbreker actief is (wegfahrtsperre aktiv). Heb in beide sleutels nieuwe batterijen gedaan maar dat heeft niet geholpen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Ik had dat een half jaar geleden ook. Tijdens de 2de lockdown. Weinig gebruikt. Was de accu dus leeg. Toen wel met start kabels aan de praat gekeregen. Toen een nieuwe accu erin laten zetten. Blijkbaar was die ook echt op. Nieuwe accu doet wonderen. Dan loopt ie weer! Big Grin Succes!!
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Ik heb er niet zo lang geleden juist een nieuwe Bosch accu in gehad.

Wat ook heel raar is, de alarm sirene werkt ineens weer. Onlangs is die kapot gegaan en ik wilde hem vervangen maar nu maakt hij wel weer alarmpiepjes.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Ik had dat een half jaar geleden ook. Tijdens de 2de lockdown. Weinig gebruikt. Was de accu dus leeg. Toen wel met start kabels aan de praat gekeregen. Toen een nieuwe accu erin laten zetten. Blijkbaar was die ook echt op. Nieuwe accu doet wonderen. Dan loopt ie weer! Big Grin Succes!!
Kreeg je ook de melding over de startonderbreker? Ik heb wel eens eerder een lege accu gehad maar deze melding is nieuw voor mij.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Hoi, probeer de accu te laden met een lader, staat hij binnen de polen er afhalen en staat hij buiten de accu er uit halen, heb je geen lader voor 12,95 kun je bij de Action een Dunlop lader kopen, of hij goed is weet ik niet ik heb er één die lijkt er op en doet het prima.
Je kam hem altijd terug brengen bij de Action
 
Volkawaagen  Polo 9N  1.4 16V 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!