polo sedan...!

hierbij ook mijn polo sedan deze is me daily.

img0952k-1.jpg

img0954x.jpg

img0956fw-1.jpg


img0975y-1.jpg

racing expo

img1013z-1.jpg

racing expo samen met de 306 van me maat.
 
polo forum neej ja van mij.
hij is van me zus geweest.
heb "toen ik nog brommer reed Stick Out Tongue" me zwager nog geholpen met bouwen van deze auto.
en heb altijd al gezegt van als je hem weg doet dan aan mij dus heb hem nu al een half jaar denk ik.
jah is geen orignele vag kleur is overgespoten zo'n 6 jaar geleden.
en heb hem laatst weg gehad voor pansterlak behandeling.
 
Die ziet er een stuk beter uit als zn broertje wat ik vanmiddag naar de sloop heb gebracht samen met een collega van me. Die wagen hadden ze vorige week gestolen en is uitgebrand teruggevonden :eek:
Maar deze ziet er erg gaaf uit!!
 
bedankt
zou langs komen zondag alleen jah kan me collega's niet in de steek laten!
auto wordt weer aangepakt.
als de 6n klaar is (en dat is ie bijna) gaan we deze weer show klaar maken houd in lak bij werken (is en blijft een ouwe auto) schade motorkap en zijscherm van de winter weer fikse zelfde bumperset alleen dan weer een nieuwe erom heen.
en jah ik heb nog een g40 motor die met zeer weining moeite er in past dus dat wordt lepelen :mrgreen:
voordeel dat je 3 auto's hebt kan je er 2 weg zetten Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!