De Meern meet & Greet 29 maart - uitgesteld!!

Kom jij Zondag 29 maart 2020 van 13:00 - 17:00 naar de meeting? Locatie: Carpoolplaats Meerndijk 59


  • Totaal aantal stemmers
    65
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij de Meern worden mensen vermoord. En het staat bekend om meetings met illegale praktijken. Bv straat racen. Auto’s worden daar beschadigd of zelfs gejat. Daar ga ik mijn GT niet neer zetten.
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
  • Haha
Waarderingen: Ruud9N en SY96
Overdag lijkt dat me sterk. Natuurlijk zou je daar 's avonds niet willen zijn :)
Inderdaad, net zoals je dat op geen enkele grote parkeerplaats in het donker moet willen ;)
Afgezien daarvan, zelfs al was het zo, dan is het natuurlijk ondoenlijk om alle plekken waar mensen vermoord, auto's beschadigd en gejat zijn, te mijden. En (dus) ook onzinnig.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Nou mooi dus Zondag 29 Maart VW Polo meeting @ De Meern????

Onder voorbehoud ben ik er deze keer weer bij.
De vorige keer met mijn huidige 1.2 44kw easyline bij de Meern geweest, toen was het de Aliexpress mobiel.
Vandaag een 1.4 Highline R-line gekocht, dus zal hier dan ook mee komen (foto's en info volgen nog).

Over de plaats...
De meern blijken mensen niet tof te vinden door geruchten dus waarschijnlijk gaan mensen hierdoor afhaken.
Wat vinden jullie van Blokhoeve in Nieuwegein dan?
Is eigenlijk altijd rustig overdags en zijn niemand tot last (als we ons gedragen net als de vorige keer).
En ook hier is een goed restaurant (McDonald's).
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!