Polo led/xenon

Hoi allemaal,

Ik heb een polo 6r uit 2009 met standaard koplampen met halogeen en mistlampen in de bumper die als dagrijlicht dienen.

Nu wil ik voor de koplampen en de mistlampen (dus dagrijlicht) xenon of led zonder dat ik de koplampen hoef te veranderen. Dus in principe alleen een ander lampje.

Dit omdat ik zoek naar een voordelige oplossing voor xenon/led, iemand een idee wat ik het beste kan doen/kopen?

Mijn dank is groot,

Ak
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.6 
led in de orginele koplampen

Als je het bevredigend vind dat mensen 's nachts met grootlicht naar je seinen, en strooilicht echt jouw ding is, kan ik je de allergoedkoopste AliExpress LED H7 lampen aanraden. Zeker de lampen met een label als "super helder" of CAN-BUS storingsvrij" zijn echt de neusjes van ze zalm. Helemaal crème de la crème als je ze besteld in combinatie met de LED kentekenplaatverlichting. Hiermee verlicht je niet alleen alle 5 de rijstroken, maar ook die van het tegemoetkomend verkeer!
Je mede weggebruikers zullen je dankbaar zijn!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
@David97 ik weet niet hoeveel verschil exact tussen h4 of h7 zit, maar wij monteren voor klanten op het werk soms ook H4 LED lampen in normale reflectoren, die hebben gewoon een prachtig lichtbeeld wat niet afwijkt van halogeen.. klant rijdt er al 1,5 jaar mee en is nog niet terug geweest dat er mensen naar hem seinen

Wellicht is dat het verschil tussen de goedkope en duurdere LED lampen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Ik heb zelf ook van aliexpress h7 xenon 6000k 35 watt in mijn koplamp units.
Echt beter zicht dan halogeen.
Zelf heb ik geen last van mensen die seinen ik heb ze al ruim 2 jaar erin zitten, werken nog perfect.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Als je de dure LED lampen van Philips koopt of die van HILUX dan heb je geen last van strooilicht etc. Gewoon geen goedkope rommel er in stoppen. DOV heeft gelijk....
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!