Polo Koplampen van h4 BM naar 6c H7

Beste mede-leden,

ik heb een vraagje over het Upgraden van de koplampen van mijn Polo 1.2tdi 2010.

nu heb ik bij AUTODOC een paar hella koplampen gezien van het highline model 6c zie foto!, deze vind ik een stuk mooier dan de ronde modellen die je in de eerdere modellen vindt.

zouden deze qua aansluiting passen op mijn huidige aansluiting?

en dan zou dit aangepast moeten worden in mijn BCM? Of zou het plug en play zijn?

ik hoor het graag!
Groet Fabian
49DEB89A-2625-46CE-8304-E26ABE1ABD40.png
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM 100 PK by Auto-Chippen.NL 
Toevallig heb ik gisteren de koplampen van mij 6R BM vervangen. Van de standaard Valeo H4 koplampen naar Hella H7.

De hardware is plug en play (oftewel de stekker is identiek en alle lampen werken meteen), de software niet. Er moet via VCDS wel een aanpassing worden gedaan zodat je dimlicht aan blijft als je hem op grootlicht zet.

Edit: overigens heb wel eens gehoord (en gelezen) dat herprogrammeren voor 2011 modellen en daarvoor niet nodig zou zijn maar dat weet je pas echt als je de boel aangesloten hebt denk ik.

Tip: laat ze na het inbouwen afstellen door een professional, ik heb het gisteren gratis laten doen door de Kwik-Fit.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
@EnigmaNL

Ziet er goed uit! heb je nog specifieke lampen er in zitten? (zien er namelijk op de foto een stuk witter uit)
Ik ga ze maar eens bestellen en kijken of het nodig is om ze te herprogrammeren!

Bedankt voor je reactie en de tip!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM 100 PK by Auto-Chippen.NL 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!