Slammed Polo BlueGT van Syste.

Haha ok, was enige dat ik kon bedenken. Kwam een transporter tegemoet en die was druk aan 't seinen naar me maar kon niet zien wie er in zat. Met mijn DRL is niks aan de hand, en enige dat ik me kon bedenken is dat jij het maybe was (dacht mij te herinneren dat je een transporter had iig) Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ik snap je redenatie. Ik heb inderdaad ook nog een Transporter.
Nou was ik vanmorgen vroeg op pad zonder een fatsoenlijke bak koffie, maar ik kan me niet voorstellen dat ik met m'n slaperige kop zover heb omgereden. ;)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Helaas is er een droeftoeter laatst bij het wegrijden uit een parkeervak langs m'n achterbumper gegaan. Dat wordt binnenkort maar weer eens een bezoekje brengen aan de schadehersteller.
E7ED3ECD-A2CF-49EA-AECE-E2C3A4CE47DD.jpg
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Inderdaad.
Mijn vriendin parkeert de Polo altijd bij de AH XL (waar ik jou trouwens geregeld bij het koffie/ijs kraampje zie staan) op een van die extra brede "gezins vakken". En nog krijgen ze het voor elkaar om dan je auto te raken. :mad:
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
31432118826_3db8329b53_c.jpg
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Dat is heel goed te begrijpen Syste, dan moet ik helaas verder op zoek. Ben namelijk helemaal verliefd op die Montani antraciet velgen.

Zijn dat die velgen met die velen spaken ? Zijn idd schitterend maar volgens mij een drama om schoon te maken... Je ziet ze veel op de GT's van 2012 en 2013.
 

Bijlagen

  • Polo GT velg.jpg
    Polo GT velg.jpg
    45.2 KB · Weergaven: 58
Laatst bewerkt:
Zijn dat die velgen met die velen spaken ? Zijn idd schitterend maar volgens mij een drama om schoon te maken... Je ziet ze veel op de GT's van 2012 en 2013.

Inderdaad de velgen onder mijn GT.
Maar valt reuze mee om ze schoon te krijgen.
Even insprayen met Iron-X, een minuutje laten intrekken, goede velgenborstel ertegen aan en met veel water afspoelen.
De BBSjes die ik voor show eronder heb vind ik een stuk vervelender schoon maken/houden. ;)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Valt inderdaad wel mee. Gewoon een keer eraf halen, goed schoonmaken en in de velgenwas zetten. Heb de laatste, bijna, 4 jaar nog nooit velgenreinger/IronX hoeven gebruiken ;) Gewoon normaal sopje met autoshampoo en een goede velgenborstel is belangrijk, dan hou je ze tot achterin schoon (y). Zelf doe ik dan met een klein microfiber sponsje nog de achterkant van de spaken zodat er minder vuil uitloopt met regen etc :). Wel jaarlijks eraf halen en de binnen/achterkant weer goed in de wax zetten, buitenkant kan je naar wens doen uiteraard.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
Thanks!
Chip bevalt me prima.
Het dorstige ligt een beetje aan je rechter voet. Ik rij eigenlijk altijd vrij rustig doordat ik erg laag rij dus ik heb niet zo'n last van een hoog verbruik.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!