Showroom Polo AW verlichting (LED)

Beste Leden,

Ik rijd al ruim 2jr in mijn Polo AW echter ben ik als sinds die tijd opzoek naar iemand die verstand heeft van het vrijschakelen/aanzetten van de halogeen lampen naast de mist lamp. Deze zijn bij de versie zonder led je dagrijverlichting, maar bij de versies die led hebben kunnen deze niet aan.. althans ik weet niet hoe? Zie onderstaand een foto voor wat meer duidelijkheid.
wie o wie kan mij hier meer over vertellen?
B1586D1F-956F-469E-B0AE-A323666719FC.jpeg
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line  1.0 TSI 95pk —> stage 1 + VAGTechniek 148PK 
Deze LED'jes onder in de bumper dienen als DRL wanneer je halogeen koplampen hebt. Wanneer je LED koplampen hebt dan dienen de LED lijntjes in de koplamp als DRL. Om deze reden zit er geen aansluiting in de bumper bij deze lampjes wanneer je LED koplampen hebt. Er zal dus een nieuwe aansluiting moeten worden gemaakt, en misschien nog meer. Dit kan ik helaas niet zeggen. Deze vraag is al vaker gesteld op het forum als ik mij niet vergis en nog nooit heb ik een antwoord voorbij zien komen hoe het wel voor elkaar te krijgen is. Helaas, want een hoop mensen willen dit inderdaad! Big Grin

Theoretisch gezien zou je het 1 op 1 over kunnen nemen van een Polo AW zonder LED koplampen. Alleen vraag ik me dan af of er foutmeldingen zullen ontstaan en het misschien ingeleerd moet worden..
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW en Rambo1996
Het gaat om de LEDs onderin de bumper? Deze heb je wel of die heb je niet. Heb je ze niet zitten ze niet aangesloten en moet je ze werkend maken door de juiste units te plaatsen en kabels te leggen en deze aan te sluiten op de bestaande DRL draden in de koplamp. Let wel dat dit officieel niet mag dubbel DRL.
 
Het gaat om de LEDs onderin de bumper? Deze heb je wel of die heb je niet. Heb je ze niet zitten ze niet aangesloten en moet je ze werkend maken door de juiste units te plaatsen en kabels te leggen en deze aan te sluiten op de bestaande DRL draden in de koplamp. Let wel dat dit officieel niet mag dubbel DRL.

bedankt voor je bericht @Antera , zover ik zie zit de verlichting/unit wel in de bumper maar is deze inderdaad niet beschikbaar en dus niet aangesloten.
heb jij enig idee waar/bij wie ik dit zou kunnen laten doen?
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line  1.0 TSI 95pk —> stage 1 + VAGTechniek 148PK 
Dit is echt al tig keer langsgekomen, de kans dat je een licht unit aantreft is nihil. Ik ben ik elk geval nog geen enkel voorbeeld tegengekomen waarbij er meer zit dan een stuk plastic. Zie:

Nou blijkt toch echt neppe lampen. Stekker zit er. Maar zonder pinnen.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
Zoals hier bovengemeld moet je andere lampen units halen, draden aftappen van koplamp en accu, en een relay tussen anders gaat je boordcomputer trippen.
Staat nog steeds op mijn planning om te doen maar heb andere prio's nu (eerste huisje gekocht :) )

Uit nieuwsgierigheid: Hoe kom je aan die foto?
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
bedankt voor je bericht @Antera , zover ik zie zit de verlichting/unit wel in de bumper maar is deze inderdaad niet beschikbaar en dus niet aangesloten.
heb jij enig idee waar/bij wie ik dit zou kunnen laten doen?

Dit word 2 units met stekker kopen en dan koppelen aan de DRL in je koplampen en klaar.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!