Polo AW Velg + badges

Goedendag heren!

Wie o wie kan mij helpen. Ik ben op zoek naar een soortgelijke velg van de OZ Leggera. Ik heb eentje gevonden, de tec6 maar ik vind hem toch een tikkeltje anders. Iemand nog ideetjes?

En voor de Polo AW emblems, kan je die zo vervangen of heb je dan een probleem met de radar aan de voorzijde?
 

Bijlagen

  • oz_leggera_hlt_gloss_black.jpg
    oz_leggera_hlt_gloss_black.jpg
    53 KB · Weergaven: 27
  • tec_speedwheels_gt6_evo_gloss_black.jpg
    tec_speedwheels_gt6_evo_gloss_black.jpg
    50.8 KB · Weergaven: 28
Volkswagen  Polo AW  2018 
Goedendag heren!

Wie o wie kan mij helpen. Ik ben op zoek naar een soortgelijke velg van de OZ Leggera. Ik heb eentje gevonden, de tec6 maar ik vind hem toch een tikkeltje anders. Iemand nog ideetjes?

En voor de Polo AW emblems, kan je die zo vervangen of heb je dan een probleem met de radar aan de voorzijde?
Voor de AW heb je, om de sensoren in je logo te behouden, een sticker! @Steve AW R-Line heeft er ook één! :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
Ja klopt, de Tec is 8x18 5x100 ET40.

18 Inch zoek ik het liefst. Borbet was ik ook tegengekomen, maar ben echt op zoek naar iets als de OZ HLT alleen qua prijs even wat goedkoper. Maar denk dat ik voor de Tec ga mocht ik niks soortgelijks vinden.
 
Volkswagen  Polo AW  2018 
Bedankt voor je reactie JM89. Wanneer dit is aangebracht, kom je dan nog wel door een Apk-keuring?
daar heb ik geen idee van, de AW is een nieuwe auto dus eerste Jaren toch geen APK. en anders vervang je de folie 1 keer per jaar heb je altijd een mooie folie zonder krasjes en steenslag op de koplampen.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Heel kort, nee.
Lampen mogen niet beplakt of gespoten zijn, dat is de apk eis
Klopt! Maar aangezien mijn auto de eerste 4 jaar geen APK heeft, heb ik het gewoon gedaan! En zeker geen spijt van. Big Grin
daar heb ik geen idee van, de AW is een nieuwe auto dus eerste Jaren toch geen APK. en anders vervang je de folie 1 keer per jaar heb je altijd een mooie folie zonder krasjes en steenslag op de koplampen.
Beter een goedkoop setje lampen op de kop tikken en ieder jaar ongetinte lampen erin zetten. Stick Out Tongue
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Klopt! Maar aangezien mijn auto de eerste 4 jaar geen APK heeft, heb ik het gewoon gedaan! En zeker geen spijt van. Big Grin

Beter een goedkoop setje lampen op de kop tikken en ieder jaar ongetinte lampen erin zetten. Stick Out Tongue
toch liever ieder jaar verse folie dan, blijft niet eeuwig mooi namelijk maar dat zie je naarmate de tijd verstrijkt zelf ook wel
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!