Polo AW R-line/GTI Sideskirts PN

Beste MyPolo.nl gebruikers,

Ik heb sinds februari een hele mooie Volkswagen Polo AW onder mijn kont en kwam van de week een nieuwe Polo 2018 GTI tegen.
Wat ik zag is dat er mooie sideskirts onder zitten en denk dat deze niet heel lastig zijn om te monteren.

Ik zelf heb een simpele Polo AW 2018 1.0 MPI en zou dit graag ook willen monteren alleen heb ik dus eerst een partnummer nodig voor dit onderdeel.

Ik zou er zelf makkelijk achter kunnen komen alleen heb ik hiervoor een VIN nodig van een GTI of R-line zodat ik in ELSAwin kan zien om welke partnummers het gaat. Is er toevallig iemand op het forum die me hiermee kan helpen?


Alvast bedankt

Lars
 
Audi  A3 e-tron  1.4 e-tron 
mmm ik wil ze ook dus als de nummers bekend zijn hier op het forum zou ik het graag willen weten
Kijk ben ik gelukkig niet de enige, ik heb inmiddels via de link die @Dee0ow stuurde even rond gekeken en lijkt erop alsof ik inderdaad hier de p/n uit kan halen. Mocht ik straks de juiste hebben zal ik ze hier wel vermelden.

Hartstikke bedankt voor het meedenken!!
 
Audi  A3 e-tron  1.4 e-tron 
  • Leuk
Waarderingen: Hansstaal
Mischien een foto vd skirts ?

Wat kost zo’n set sideskirts nou precies bij de dealer?

Knipselgti.png

Dit is een foto van de sideskirt, ik heb zelf even gekeken en onderdelen kosten niet zo enorm veel.
Eigenlijk is het allermooiste als je de voorkant ook neemt, deze heeft aan de rechter en linker kant ook een soort van kleine sideskirts alleen heb je hiervoor de R-Line of GTI bumper voor nodig. deze is net anders en ik denk dat die sideskirts dan niet gemonteerd kunnen worden..

Voor de normale sideskirts aan de zijkant moet het wel kunnen, alleen vraag ik me af of het er dan nog wel een beetje strak uitziet.
 
Audi  A3 e-tron  1.4 e-tron 
Knipselgti.png

Dit is een foto van de sideskirt, ik heb zelf even gekeken en onderdelen kosten niet zo enorm veel.
Eigenlijk is het allermooiste als je de voorkant ook neemt, deze heeft aan de rechter en linker kant ook een soort van kleine sideskirts alleen heb je hiervoor de R-Line of GTI bumper voor nodig. deze is net anders en ik denk dat die sideskirts dan niet gemonteerd kunnen worden..

Voor de normale sideskirts aan de zijkant moet het wel kunnen, alleen vraag ik me af of het er dan nog wel een beetje strak uitziet.
Ik snap niet wat je met dat laatste bedoeld, dit zijn de normale, alleen de Rline heeft de zwart gelakte versie. Zelf denk ik aan de matzwarte zoals op de GT of deze te spuiten in de kleur van de auto, het zelfde geld voor de spoiler.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Ik snap niet wat je met dat laatste bedoeld, dit zijn de normale, alleen de Rline heeft de zwart gelakte versie. Zelf denk ik aan de matzwarte zoals op de GT of deze te spuiten in de kleur van de auto, het zelfde geld voor de spoiler.
Je hebt op de Polo GTI aan de voorkant ook een soort van sideskirt/lipje onderaan de bumper en die wou ik er ook op zetten, alleen daarvoor geld dat er op de GTI/R-line een andere bumper zit (zie foto van hierboven). Ik bedoelde dan meer als ik die er niet op zet of het er dan nog wel dik uitziet.

Als ik ze eronder ga zetten ga ik wel zeker voor de matte, heb zelf een zwarte polo dus is het dan wel een stuk strakker denk ik.
 
Audi  A3 e-tron  1.4 e-tron 
  • Leuk
Waarderingen: Hansstaal
langs de dealer geweest om even een fotootje te maken van de "voorlip" ik denk dat deze ook best past op de "niet R line" voorzijde. maar ben benieuwd wat ze kosten al enig idee

2G0807110
2G0807110A

dit moeten de nummers zijn volgens mij
 

Bijlagen

  • IMG_20180613_155545.jpg
    IMG_20180613_155545.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 202
  • IMG_20180613_155951.jpg
    IMG_20180613_155951.jpg
    1.1 MB · Weergaven: 178
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
15,50 pst. incl.

ik zou alleen graag het onderdeel op foto en in 3D willen zien ivm de montage, iemand enig idee waar we dat kunnen vinden?
nog wel even gekeken naar een bais en een R model in de showroom maar ja twee verschillende bumpers, de frontspoilermontage kon ik niet goed zien.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
langs de dealer geweest om even een fotootje te maken van de "voorlip" ik denk dat deze ook best past op de "niet R line" voorzijde. maar ben benieuwd wat ze kosten al enig idee

2G0807110
2G0807110A

dit moeten de nummers zijn volgens mij

Nou kan ik abuis zijn maar heb je nou een foto gemaakt van de voorbumper van een Golf?
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Hansstaal
Nou kan ik abuis zijn maar heb je nou een foto gemaakt van de voorbumper van een Golf?
Uhhhh nee toch, zal toch niet waar zijn dat ik bij de verkeerde loop te fotograferen? Kan me haast niet voorstellen. Zag nog wel een Golf die had de zelfde spoilers zo te zien. Ga van de week nog wel een keer langs de dealer
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
Nou ja, was toch stellig van mening dat.... [emoji20][emoji22] Sorry mensen, wie heeft de juiste foto's? Zal kijken of er bij m'n dealer een R_line in de showroom staat
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
Nu wel de juiste, foto genomen van de GT. meteen maar besteld [emoji16][emoji2] en nu maar hopen dat ik het juiste heb besteld[emoji20][emoji848][emoji849]
f73046c7760073a82bdb1962abfe5e00.jpg
cd697fc3624df7166d8a11f7b69fa017.jpg
90f12810bb6d0e16e4578031b707837c.jpg
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Nu wel de juiste, foto genomen van de GT. meteen maar besteld [emoji16][emoji2] en nu maar hopen dat ik het juiste heb besteld[emoji20][emoji848][emoji849]
f73046c7760073a82bdb1962abfe5e00.jpg
cd697fc3624df7166d8a11f7b69fa017.jpg
90f12810bb6d0e16e4578031b707837c.jpg

Hans, zou je mij kunnen laten weten zodra je deze binnen hebt en of dit dan past? ik ben hier echt heel benieuwd naar en als deze passen bestel ik ze ook direct.
 
Audi  A3 e-tron  1.4 e-tron 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!