Polo aw meeting

Ik wacht tot de voorgenomen rollenbank meeting; het lijkt me sowieso beter om eerst eens even af te wachten hoe eea zich ontwikkelt de komende tijd
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Do-Rithm
Ik wacht tot de voorgenomen rollenbank meeting; het lijkt me sowieso beter om eerst eens even af te wachten hoe eea zich ontwikkelt de komende tijd
Kan je vertellen was laats een grote meeting in zoetermeer en politie zei alleen 1.5 meter afstand houden en rommel opruimen. Dus ga niet wachten voor je het weet rij ik een andere auto hahaha
 
Volkswagen  Polo AW GTI,  2.0 200PK 
Ja, prima. Maar ik bepaal mijn gedrag niet aan de hand van wat de politie al dan niet doet ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Waarom een AW meeting only?
Gewoon lekker een Polo meeting!

ik ken een Polo WRC die met 6xx PK rijdt, wil je die weren? ;)
Zoveel gezelligheid met iedereen!
Omdat er vaak meetings zijn en ik oude polos zie en weinig aw dus drm aw only deze x wil gwn lekker met me aw mensen chillen en elkaar autos bekijken genoeg oude polos gezien
 
Volkswagen  Polo AW GTI,  2.0 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Raymondde en Morad
Je bent toch volwassen genoeg om normaal te doen?
zeker, maar daarmee heeft het niets te maken. Puur een kwestie van hoe ik de risico's inschat. En niet eens voor mijzelf (ben inmiddels gevaccineerd). Duidelijk is dat het aantal besmettingen rechtstreeks correleert met het aantal bewegingen. Zie bv de cijfers twee weken na Pasen. Dus daarom.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Vind het eigenlijk ook best gek, zo'n "one type only" meeting. De achterliggende gedacht ontgaat me eerlijk gezegd. Een GTI of RS meeting, snap ik. Maar puur op basis van het model is raar, want daarbinnen zijn allerlei verschillen, net als binnen "Polo". Dus dan is er geen zinnige reden het te beperken tot dat model, vind ik
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ja, is ook prima. Ik wil ook niet meer doen dan aangeven dat ik het gek vind, met de bijbehorende reden. Dat dingen vaker gebeuren is natuurlijk op zich geen reden om het niet raar te vinden ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Jur6R
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!