Polo AW GTI 2019

Hi all,

Sinds iets meer dan een maand ben ik de trotse eigenaar van mijn eerst nieuwe eigen auto (nouja, eigen, lease). Hiervoor reed ik in een V40 D4 maar aangezien we over moesten stappen naar benzine en ik de ruimte van een V40 niet veel gebruik, gekozen om m'n jongensdroom na te gaan jagen! Eindelijk dus een hot hatch.

Het is een GTI met alle opties m.u.v. voice control en alcantara (vond dit printje wel iconisch). Omdat je bij sandstone grey wel standaard de rode dasbhoardpanelen kreeg heb ik deze mat zilver laten wrappen, vind het er persoonlijk wel geslaagd uitzien. Hoewel ik graag de auto nog wat sneller had gemaakt en wat aan het geluid had gedaan is het plan hem wel te laten zoals die nu is, om gedoe met de leasemaatschappij te voorkomen.

Benieuwd wat jullie er van vinden!

full

full

full

full

full
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 tsi 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie en Gijs97
nice man!! En ja die dashboard is zo veel mooier imo..

Wat stage 1 tunen betreft kan je dat gewoon doen.. Merken ze bij het lease bedrijf toch niks van
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
Welkom! Ik had geen keus (occasion) maar was blij dat het dashboard niet in your face rood is. Chippen was lange tijd niet mogelijk voor motoren met deze ECU, maar kan binnenkort wel.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Welkom bij de club met deze mooie top auto.
Veel FUN ermee.
Rollen momenteel wel erg veel GTI s uit de showroom.
Heb zelf wel het rooie dashboard is perfect bij de blauwe buiten kleur.
Maar ieder z n eigen keus ( allemaal blauw met rood is ook weer zo wat:):)).
 
Volkswagen  Polo AW GTI Reef Blue  2.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!