Polo AW geluidskwaliteit

Ik vermoed gewoon dezelfde speakers, alleen het mediasysteem is mogelijk anders.
In mijn Highline ga ik de Polo Audio Upgrade 3 laten uitvoeren bij onderstaand bedrijf.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW en WiZZiEJP
Idd een aardig zakje geld, maar ben een audiofiel en wil het nu wel eens mooi horen in mijn huidige Polo.
Gaat trouwens wel even duren voordat ik op een meeting kom, volgend jaar pas ergens, dan is hij pas een beetje het tonen waard en moet nog sparen voor de audio upgrade.
Eerst komt de 16" winterset eronder, dan in maart/april ergens de 17" zomerset en dan is de audio upgrade pas aan de beurt...
Geduld is een schone zaak, maar duurt wel lang! :expressionless:
Wellicht moet ik ff de loterij winnen. :grin:
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
In mijn Highline ga ik de Polo Audio Upgrade 3 laten uitvoeren bij onderstaand bedrijf.
Zeer goede tip! Al zou je Upgrade 1 kopen, dat kan je m.i. altijd beter doen dan de Beats Audio optie van VW. Ik ga eens rondneuzen bij Gray Audio of het geluid gewoon net iets beter kan dan standaard speakers, waar ik overigens voor in de auto al niet ontevreden over ben.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Zeer goede tip! Al zou je Upgrade 1 kopen, dat kan je m.i. altijd beter doen dan de Beats Audio optie van VW. Ik ga eens rondneuzen bij Gray Audio of het geluid gewoon net iets beter kan dan standaard speakers, waar ik overigens voor in de auto al niet ontevreden over ben.

Klopt, ik had Upgrade 1 in mijn vorige auto (Polo 6R) laten bouwen, was idd prima, maar wil nu wel eens echt top geluid hebben.
Het standaard geluid is idd al stukken beter als wat er standaard in een Polo 6R zit, heb toen de verwijderde speakers meegekregen, was meer papier dan speaker.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Update: een tijd geleden heb ik de vraag gesteld of er verschil zit in de geluidskwaliteit tussen de comfortline en de Highline Business R.
Toen was ik in bezit van een Polo Comfortline, en nu een tijdje van een Higline Business R. De geluidskwaliteit is aanzienlijk beter in mijn huidige model, vooral de Bass is een stuk beter. Dus ja er zit een positief verschil in.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
Update: een tijd geleden heb ik de vraag gesteld of er verschil zit in de geluidskwaliteit tussen de comfortline en de Highline Business R.
Toen was ik in bezit van een Polo Comfortline, en nu een tijdje van een Higline Business R. De geluidskwaliteit is aanzienlijk beter in mijn huidige model, vooral de Bass is een stuk beter. Dus ja er zit een positief verschil in.
Maar komt dat niet doordat je het Beats systeem erin hebt zitten of een betere radio met meer vermogen?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Ik heb in mijn polo AW mijn speakers vervangen.

Voorin: Gladen m 165
Achterin: Gladen rc 165
Sub: Alpine swe-815

Met demping. Ik kan je vertellen wat een wereld van verschil. Big Grin
Komt niet eens in de beurt van dat beats pakket.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk (VAGtechniek 135pk) 
  • Leuk
Waarderingen: EdLiMi
Ik heb in mijn polo AW mijn speakers vervangen.
Goede tip (y) Eerder had je bij Gray-audio nog de optie voor pakket-1 á €699 kosten, die optie hebben ze helaas niet meer. Kan iemand mij vertellen of allee het vervangen van de speakers in mijn Highline al een meerwaarde kan bieden? Dus zonder sub erbij te plaatsen.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Mijn vriendin heeft een 6c highline en die heeft alleen een subwoofer. (zelfde als ik) In de toekomst wil ze wel de rest ook vervangen.

Wil je meer bass zou ik een subwoofer nemen.
Wil je beter geluid zou ik het voor vervangen.
Achter kan ook alleen heeft niet zo veel toegevoegde waarde als voor of een sub.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk (VAGtechniek 135pk) 
Mijn vriendin heeft een 6c highline en die heeft alleen een subwoofer. (zelfde als ik) In de toekomst wil ze wel de rest ook vervangen.

Wil je meer bass zou ik een subwoofer nemen.
Wil je beter geluid zou ik het voor vervangen.
Achter kan ook alleen heeft niet zo veel toegevoegde waarde als voor of een sub.
Wat heb jij precies voor vervangen dan? en heb je dan nog verlopen nodig om de speakers te monteren?
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!