Polo AW Front assist kapot?

Goedendag heren,

Reeds heb ik schade gehad aan de voorzijde van mijn voorzijde waardoor de front assist kapot was. Deze netjes vervangen en moest ingeleerd worden.

De dealer had hem ingeleerd en na 2 minuten rijden weer hetzelfde verhaal.

Volgende dag teruggebracht en nu beweert de dealer dat de front assist stuk is, dit terwijl hij nog op werking is getest en het gister nog deed. Kan dit zomaar?

Ze kunnen nu niks voor me betekenen, mits ik 600 betaal.

Ik heb nog garantie op de radar dus die zal vervangen worden mocht hij daadwerkelijk stuk zijn, wat ik haast niet geloof. Alleen dan moet ik hem weer opnieuw inleren, dubbel de kosten.

Voorheen kreeg ik de melding front assist niet beschikbaar. Nu front assist sensor niet beschikbaar. Kan ik hier nog iets mee? Sinds de dealer hem wel kon kalibreren.
 
Volkswagen  Polo AW  2018 
waar woon je?

anders neem ff contact op met carkings, is een goede kennis van me, doet alles inbouwen van vw en weet hier enorm veel van.
die kan je vertellen hoe zo iets in elkaar zit.

+31 (0)6 49 94 69 51

zeg maar dat ik je heb gestuurd!
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
@GTIFANATIC is het wel handig om een 06-nummer zomaar op het internet te zetten?
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Als je alleen dom commentaar kan geven, zeg dan niks.

ik probeer gewoon iemand te helpen.
Carkings doet alles inbouwen, schades herstellen, inleren enz en hebben er kennis van.
Ik lach omdat jij zo dom bent dat je naar je eigen huis rijdt, als je denkt dat je gevolgd wordt, denk daar maar over na ;)
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Steve Up! TSI en dov
Als je alleen dom commentaar kan geven, zeg dan niks.

ik probeer gewoon iemand te helpen.
Carkings doet alles inbouwen, schades herstellen, inleren enz en hebben er kennis van.
Ik lach omdat jij zo dom bent dat je naar je eigen huis rijdt, als je denkt dat je gevolgd wordt, denk daar maar over na ;)
:tearsofjoy: Alle deelnemers van deze discussie zijn er over opgehouden, en uitgerekend iemand die zich op dat moment zelf niet liet horen, moet nu toch nog ff een opmerking maken hoor. Je zal je er nu vast en zeker een stuk beter door voelen. :tearsofjoy:
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Autobalans in Heerhugowaard. Ik heb wel 120 euro bij de dealer betaald voor kalibreren. Deze zeiden radar is kapot en dat zij niks voor mij kunnen betekenen. Moeten zij de kalibratie geld nu terugstorten? Zij zijn van mening dat ze gedaan hebben wat noodzakelijk was, volgens hun lag het aan de radar en vinden zij het niet gepast om het geld terug te betalen.
 
Volkswagen  Polo AW  2018 
Autobalans in Heerhugowaard. Ik heb wel 120 euro bij de dealer betaald voor kalibreren. Deze zeiden radar is kapot en dat zij niks voor mij kunnen betekenen. Moeten zij de kalibratie geld nu terugstorten? Zij zijn van mening dat ze gedaan hebben wat noodzakelijk was, volgens hun lag het aan de radar en vinden zij het niet gepast om het geld terug te betalen.

ik zou ze het verhaal per aangetekende brief sturen, met bewijs van andere partij metuitleg hoe of wat.
dat je aangeeft dat ze onvoldoende onderzoek hebben gedaan/je niet goed hebben geholpen na je klachten hebt doorgegeven.
ben hier wel voorzichtig mee hoe je dit op een nette manier omschrijft.
of nog eens bellen evnetueel.

vraag om een compensatie, bijv korting op je beurt etc. daar doen ze minder moeilijk over dan geld terug geven.

in ergste geval vw fb pagina bericht sturen of pon
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!