Polo AW 1.0 TSI - 115PK DSG - Verlagen

Beste lezer,

Even een korte introductie, aangezien ik nieuw ben op dit forum.

Mijn naam is Steef Timmermans en heb afgelopen week de handtekening gezet voor mijn nieuwe Polo AW met de 1.0 TSI 115 pk gekoppeld aan de hemelse DSG-bak.
Levering is uitgerekend om plaats te vinden medio oktober dit jaar.

Alle mogelijke opties heb ik aangevinkt wat het een bomvolle Polo maakt. Afgewerkt in Reef Blue met de 17 inch Bonneville’s.

Wat mij opviel aan een aantal showroom Polo’s was de hoogte. Naar mijn mening mag de Polo in R-line wel iets lager liggen. Heeft een van jullie toevallig ervaring met het verlagen van de nieuwe AW? Of iemand tips/adviezen?
 
Volkswagen  Polo AW R-Line  1.0 TSI DSG - Stage 1 by VAGTechniek 
Welkom en veel leesplezier, gefeliciteerd met de aankoop van je bom volle AW.
Specs zien er prima uit en succes met het wachten (jammer genoeg) ;)
 
Volvo  -  - 
Welkom en veel leesplezier, gefeliciteerd met de aankoop van je bom volle AW.
Specs zien er prima uit en succes met het wachten (jammer genoeg) ;)

Dankjewel! Het idee is om het achterste gedeelte van het dak (achter het panorama-/schuifdak) eveneens in hoogglans zwart te laten wrappen. Daarbij neem ik ook de buitenspiegels + de middelste strip in de grill mee in hoogglans zwart. Moet een fraai plaatje worden ;)

Zie hieronder een voorbeeld van het dak en de spiegels! (Grill komt later)

Schermafbeelding 2018-06-23 om 17.33.02.jpg
 
Volkswagen  Polo AW R-Line  1.0 TSI DSG - Stage 1 by VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: heriox en kawazxr
Heeeeele mooie Polo op die manier!

Ik ben trouwens na mijn zoektocht uitgekomen bij Merwede Springs uit De Meern.
Moet de veren nog ontvangen en monteren dus kan het resultaat nog niet melden. Ze hebben me wel goed en uitgebreid geholpen.
 
Volkswagen  Polo 6R Blue GT  1.4 140pk (193pk JD) 
  • Leuk
Waarderingen: danime
Heeeeele mooie Polo op die manier!

Ik ben trouwens na mijn zoektocht uitgekomen bij Merwede Springs uit De Meern.
Moet de veren nog ontvangen en monteren dus kan het resultaat nog niet melden. Ze hebben me wel goed en uitgebreid geholpen.

Thanks Niels! Momenteel rijd ik ook rond in een BlueGT met DSG. Ligt t.o.v. de nieuwe Polo R-line net wat lager en strakker op het asfalt. Vandaar mijn zoektocht naar wellicht een geschikte schroefset voor de AW.

Erg benieuwd naar jouw verdere ervaring met hun en uiteraard het resultaat. Hoor graag!
 
Volkswagen  Polo AW R-Line  1.0 TSI DSG - Stage 1 by VAGTechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!