Polo automatische spiegels retrofit

Vandaag toch ook maar een poging gedaan, alles werkt zoals eerst behalve dus het elektrisch dichtklappen zonder de kabelboom. Ik kon de kabelboom uit de andere auto niet pakken. Dit kwam doordat het een diesel is en de andere auto een benzine is, dan werkt centrale vergrendeling niet meer en de airbag stekker is een ander type, wat je gewoon om kan solderen maar deze jongen wilde dat niet in zijn kabelboom wat begrijpelijk is. Mijn vraag is daarom: weet iemand welke kabels je extra moet trekken?1FBA635A-8E94-4DBC-A4D1-B248AE0394F6.jpegB33080E2-6CA4-4B63-8623-F318E3AA89E2.jpeg2A601C6B-68ED-4175-BE13-5DCE6128C0BA.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI DSG 
Leuk project(y)
Ik heb gewoon een kabeltje bijgelegd met de juiste krimp connectoren,en deze bij de stekker steken.

Ik hoop voor je dat je de goede motoren hebt;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: MikeB_30
Top!! Hopelijk heb ik nog genoeg kabel met de juiste connectors..

Weet iemand een adresje in nl waar je dit kan bestellen?

A 032 545 39 28... 4x
N 907 647 01... 5x

Wire: 0.5mm2... 3.5m

Bij de dealer kost de kop niet :)
 
Bij de dealer hier hadden ze niet alle connectoren, sommige nummers kende ze niet.
Ook al vaker gehad met andere nummers.

Reichelt heeft ze wel en anders ebay of Ali idd.
Wat zijn de nummers van de raammotoren?hw,sw.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Werkt alles naar behoren nu?
Voor hoeveel zou jij dit bij mijn auto kunnen doen?
Je hebt natuurlijk wel de spiegels, raammotoren en de nieuwe knop nodig. Volgens mij heeft bm-parts een compleet setje liggen. Ik zou het eventueel ik kunnen bouwen als je hier echt geïnteresseerd in bent.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI DSG 
Bij de dealer hier hadden ze niet alle connectoren, sommige nummers kende ze niet.
Ook al vaker gehad met andere nummers.

Reichelt heeft ze wel en anders ebay of Ali idd.
Wat zijn de nummers van de raammotoren?hw,sw.
Ik heb trouwens heel makkelijk dit probleem opgelost, een gebruikte polo kabelboom gehaald voor een prikkie en daar alles uitgehaald Big Grin
BD en BF waren trouwens de modules
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!