Polo 9n3 uitlezen Koog aan de Zaan

Hulp gezocht bij het uitlezen van mijn Polo 1.4 9n3 2005, Omgeving Koog aan de Zaan
Heb zelf een kabel gekocht(china) maar krijg geen verbinding.
Dus als er iemand zo vriendelijk wil zijn, Graag

Knootje
 
VW  Polo 9n3  1.4 75pk 
welk bouwjaar is de Ibiza?.

Waarschijnlijk moet je uitlezen via K-line ipv canbus, dus als je beide protocollen kan instellen even over op K-line protocol.. dan gaat het wel lukken..
 
volkswagen  polo 6R  1.2 TSI 77Kw 
Probeer eens pin 7, daar zit hetzelfde protocol (ISO 9141-2) maar K-line , dan gaat het waarschijnlijk wel werken...
Haal anders de stekker in de auto los en kijk aan de achterkant welke pinbezetting is aangesloten....
 
volkswagen  polo 6R  1.2 TSI 77Kw 
Pin Signal Description
2 J1850 Bus+
3
4 CGND Chassis ground
5 SGND Signal ground
6 CAN High? J-2284
7 K-LINE (ISO 9141-2 and ISO/DIS 14230-4)
10 J1850 Bus-
11 Not use
14 CAN Low? J-2284
15 ISO 9141-2 L-LINE (ISO 9141-2 and ISO/DIS 14230-4)
16 +12v Battery power
 
volkswagen  polo 6R  1.2 TSI 77Kw 
Zoals in de beginvraag zou ik geholpen zijn met iemand die langs wil komen met prof. kabel.
Dan weet ik of het aan de kabel of de polo ligt.
Hopelijk is er iemand bereid.
Heb al diverse keren laten resetten in garages
 
VW  Polo 9n3  1.4 75pk 
Misschien iemand elders in het land, ben bereid om best een stuk te rijden, heb deze week nog vakantie


iichel ,heb jij misschien info over k-line direct van ecu te pakken, weet niet precies waar dat kan.
 
VW  Polo 9n3  1.4 75pk 
Eindelijk gelukt om te lezen en restten, elm327 op mobiel ipv laptop, geen win10 maar android, denk dat dit de oorzaak was
In ieder geval kan ik nu verder met de fout procedures
Bedankt allen
 
VW  Polo 9n3  1.4 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!