Polo 9N3 stuur upgrade naar UP! 2012 stuur

Jur6R

Bekend lid
245
156
82
Hallo allemaal!

Na een lange tijd niet te hebben gepost ben ik weer terug. Inmiddels voorzien van een Polo 9N3 van 2006. Wegens een kettingbotsing is mijn zwarte 9N niet meer. Helaas.

Nu zit ik te kijken om in mijn 9N3 het stuur te upgraden naar het stuur van een UP!. Ik heb de mogelijkheid om een stuur met airbag te kopen. De sleutel om het huidige stuur te demonteren heb ik.

Is het mogelijk om deze upgrade uit te voeren? En hoe gaat dat met de airbag/claxon bedrading?

Zijn er mensen die dit al hebben uitgevoerd, ik kan hier namelijk niet veel informatie over vinden.

Hoor graag wat jullie hiervan denken!

Groeten,
Juriën
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
Indien de airbag stekker aansluiting een gele is zou het moeten werken met de kabelboom voor sportstuur.
De kabelboom van een origineel plastic 9n3 stuur is er een met een paarse.
Die gaat het niet zijn.
Makkelijkste is ermee naar de dealer gaan,
magazijn man ziet net ff meer op die plaatjes dan de online versie.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!