Polo 9N3 neus op een 9N

Hallo ik ben de trotse eigenaar van een 9n polo maar vind de neus van een 9n3 toch wat leuker weet iemand toevallig of ik de neusjes kan verwisselen?
Ik weet dat ik nieuwe:
Koplampen, motorkap, bumper en voor fenders moet halen
Past dit allemaal tiptop?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90PK 
Is zeker te monteren, zelf gedaan destijds met mijn 9N naar 9N3 Cup Edition.
Je moet wel opletten welke kunststof radiateur houder je koopt (diesel/benzine is anders) en er moet een klein stukje van het chassis weg geslepen worden anders passen de koplampen niet. En je hebt nog een set andere spiegels nodig met richtingaanwijzers geïntegreerd (zitten niet meer in de zijschermen)

Mocht je nog vragen hebben, stel ze hier gerust!

@Franklin Polo6C Ik was overigens (Black Magic Pearl) voor spuitkosten 450 kwijt (zonder bon) voor de voorkop zonder uitwaaien (zag je niets van)
 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 9959
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!