Polo 9n3 2009 1.2 70 pk

Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum, ik heb nu 10 dagen deze polo, nu ben ik me alleen een paar dingen af gaan vragen

In de advertentie stond dat de auto een black edition pakket heeft, kan iemand toevallig zo zien of dit ook zo is want als ik het een beetje bekijk zie ik er niet veel anders aan

En ik heb in de kofferbak "bodem" een rechthoekig stuk dat verder naar beneden zit, aan de linkerkant kan iemand mij vertellen waar dit voor is?

Vragen over de auto zijn natuurlijk welkom

Gr GillianIMG_6057.JPGIMG_6017.JPG
IMG_6018.JPG
 
Welkom.

Black edition bij een 9N3? Nog nooit van gehoord.

Kan je eens een foto maken van de kofferruimte? Ik denk zelf dat de vorige eigenaar misschien ooit een subwoofer heeft geplaatst ofzo.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Welkom op het forum! Mooie 9N3, ziet er uit als aardig rijk aangekleed uit. Een Black/Silver Edition kwam bij mijn weten vooral in Duitsland voor en gezien je kenteken kan dit maar zo. Een Black/Silver edition was (wederom bij mijn weten) voorzien van een setje GTI koplampen, dus zwart in plaats van zilver gekleurde koplampen. Wat je echter mist, wat wel bij een Black/Silver edition hoort zijn de 16 inch Varano wielen. Wat jij er onder hebt is een ander type/

Ook het interieur is kenmerkend voor een silver/black edition. Heb je daar misschien een foto van? Zo waren de Black/Silver editions voorzien van een zwarte hemel, een leren stuurwiel, getinte ruiten achter, climatronic en een CD-radio.

Oh en niet te vergeten de sticker op de zijkant, maar die had ik er ook direct afgehaald..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Ascari
Welkom.

Leuke Polo
Persoonlijk denk ik dat je een sportline hebt. Waar later GTI koplampen in gezet zijn. Die vind ik de auto erg goed staan.

De velgen en chrome grille van jouw Polo horen namelijk op de sportline.

Onder de mat in de kofferbak zit een sticker, hier staat ook de uitvoering op (zie foto). Zo weet je het zeker wat het is.


1e5267e8a18207e101599d68d8491c02.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R GTI  1.4 TSI 210pk 300nm 
Hallo polo fans
Ik had een vraag hoe krijg je cruise controle op je polo.
Is dat voorbereid in je console.of komt daar meer voor kijken?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
Net even rond gekeken op t forum, en toen kwam ik how to inschakelen horn bij lock/unlock tegen, hier staat bij dat je alarm of voorbereid op alarm hoorn op g12 aangesloten moet hebben, hoe kom ik er achter of ik dit heb of niet

Het klinkt als een leuke optie tot je vaak laat thuis komt of juist vroeg van huis gaat ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!