Polo 9n schroefset.

Voor mijn polo 9n 1.2 2004 ben ik opzoek naar een schroefset. Nu kom ik al veel setjes tegen van €200-€250. Nu vraag ik mij af of dit goed genoeg is? Bijvoorbeeld: https://hottuning.nl/schroefsets/tief-tech-schroefset-volkswagen-polo-9n/

Daarnaast, hoe simpel is het om de huidige schokdempers zelf te vervangen voor een schroefset (d.m.v. een brug of voor de deur op een krik haha) of wat zouden de kosten zijn om dit te laten doen?
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 12v (64pk) 
  • Verdrietig
Waarderingen: Thopolo
Vroeger onder mijn G40 een goedkope set gehad, reed goed maar heel erg stug. Als je dan met iemand meerijdt die een duurdere set heeft merk je het verschil goed. Heb de mijne toen na een jaar omgewisseld voor een duurdere set.

Heb voor mijn huidige auto een prijsindicatie gehad van €200 voor monteren van een schroefset incl. uitlijnen van de auto.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 80pk 
Ligt r aan

wat wil je? Comfort of lekker stug?
Heb eens een Astra gehad. V-maxx set onder gehad...gewoon goed spul en niet te duur.
Ik zou op een oude auto zowiezo niet een dure set gooien
Oude auto of niet. Ik ben officieel de 3e eigenaar, heb em pas 2 maanden. Mijn pa had em gekocht 5 maanden terug ofzo (letterlijk) van een oud vrouwtje. Er staat nu nog net geen 60k op de teller. Alleen heeft dat vrouwtje een paar krajes en een deuk opgelopen maar dat is zo te verhelpen. Verder is die 16 jaar oude polo tip top in orde Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 12v (64pk) 
Ik rijd zelf op een eibach prokit (25mm voor 30mm achter) verlaging. Super comfortabel ondanks de verlaging en eventueel op je oude schokdempers te monteren. @Antera is the men for the job
Ik wil alleen swinters weer terug naar mn stalen velgen met winterbanden (15") dus dan mag ie van mij ook wel weer iets hoger met de mogelijke sneeuw etc. Dus liever wel een schroefset. Wat is dan een degelijke set? En zal zeker antera een pbtje sturen tegen die tijd Big Grin
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 12v (64pk) 
Ik wil alleen swinters weer terug naar mn stalen velgen met winterbanden (15") dus dan mag ie van mij ook wel weer iets hoger met de mogelijke sneeuw etc. Dus liever wel een schroefset. Wat is dan een degelijke set? En zal zeker antera een pbtje sturen tegen die tijd Big Grin
Winterbanden in nederland? Kom je vaak in duitsland? Kan mij geen goede reden voorstellen om in nederland op winterbanden te rijden. Schroefsets zou ik je niks over kunnen vertellen. Antera monteert AP schroefsets maar die zijn wel wat duurder dan 250 euro incl montage
 
Polo  6c  Verkocht 
Winterbanden in nederland? Kom je vaak in duitsland? Kan mij geen goede reden voorstellen om in nederland op winterbanden te rijden. Schroefsets zou ik je niks over kunnen vertellen. Antera monteert AP schroefsets maar die zijn wel wat duurder dan 250 euro incl montage
Ik rij vrij veel voor m'n werk en ja ook naar duitsland en belië. Dus zomerbandjes op de nette velgjes en winterbandjes op de staaltjes. Dan ik duurder uitkom als 250 is begrijpelijk. Moet wel goed zijn.
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 12v (64pk) 
Ik wil alleen swinters weer terug naar mn stalen velgen met winterbanden (15") dus dan mag ie van mij ook wel weer iets hoger met de mogelijke sneeuw etc. Dus liever wel een schroefset. Wat is dan een degelijke set? En zal zeker antera een pbtje sturen tegen die tijd Big Grin
Houd r wel rekening mee dat je de schroefsets na een winter niet meer kan verstellen (schroefdraad gaar) maar waarom zou je m in de winter omhoog willen? Vergeet niet dat wanneer je m versteld elke x moet uitlijnen
 
Volkwagen  Polo 6R  1.2 TDI 104PK/233 NM 
  • Leuk
Waarderingen: BlackDiesel
Ik rij vrij veel voor m'n werk en ja ook naar duitsland en belië. Dus zomerbandjes op de nette velgjes en winterbandjes op de staaltjes. Dan ik duurder uitkom als 250 is begrijpelijk. Moet wel goed zijn.
Duurkoop is niet altijd goed
Winterbanden in nederland? Kom je vaak in duitsland? Kan mij geen goede reden voorstellen om in nederland op winterbanden te rijden. Schroefsets zou ik je niks over kunnen vertellen. Antera monteert AP schroefsets maar die zijn wel wat duurder dan 250 euro incl mont
Winterbanden in nederland? Kom je vaak in duitsland? Kan mij geen goede reden voorstellen om in nederland op winterbanden te rijden. Schroefsets zou ik je niks over kunnen vertellen. Antera monteert AP schroefsets maar die zijn wel wat duurder dan 250 euro incl montage
dat word een rekening van tegen de 900
 
Volkwagen  Polo 6R  1.2 TDI 104PK/233 NM 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!