Polo 6R Van Titan

Goedemiddag iedereen,

Zou me bij deze even voorstellen, ben Alex uit Amsterdam en heb sinds een maand een Volkswagen Polo 6R 1.2 TSI 105PK.

Heb al wat meerdere dingen vervangen sinds ik dit forum heb gevonden:
-Polo 6C versnellingspook
-RCD 330 Plus
-VCDS aanpassingen (Needle sweap, CH/LH, anti car jack etc.)

Voor enige tips of must haves hoor ik dat uiteraard graag!

Groeten
Alex

 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
Alex van harte welkom op het forum!

Chip tuning is echt een aanrader. Mijn Polo 1.2 TSI is van 105pk naar 130pk gegaan met 215Nm. Als je er meer over wilt weten kun je onder andere hier meer info vinden: https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/chiptuning-polo-6r.13522/

Verder vroeg ik mij af wat jij allemaal hebt moeten doen om CH/LH werkend te krijgen. Ondanks dat ik een lichtsensor heb moest ik toch een nieuwe lichtschakelaar met sensor kopen. Anders had ik de BCM moeten vervangen :mad:.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 7DSG 
Mooie kleur (en uitvoering) hehe :)

Voor jouw Polo kun je overwegen de mistlampkappen en de ondergrille zwart te spuiten... zie ik hier vaker voorbij komen icm zwarte velgen. Fotootjes van @Nushia ff kijken, dik ding. Heb geen zwarte velgen anders had ik het ook overwogen ;)

Ennuh, hoe laag staat je Polo?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Alex van harte welkom op het forum!

Chip tuning is echt een aanrader. Mijn Polo 1.2 TSI is van 105pk naar 130pk gegaan met 215Nm. Als je er meer over wilt weten kun je onder andere hier meer info vinden: https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/chiptuning-polo-6r.13522/

Verder vroeg ik mij af wat jij allemaal hebt moeten doen om CH/LH werkend te krijgen. Ondanks dat ik een lichtsensor heb moest ik toch een nieuwe lichtschakelaar met sensor kopen. Anders had ik de BCM moeten vervangen :mad:.

Ja zie het chiptuning steeds vaker voorbijkomen. Dus zal me er waarschijnlijk aan moeten overgeven en maar snel even doen!
Betreft de CH/LH. Een vriend van mij heeft een nieuwe lichtschakelaar besteld voor mij en het verder met de vcds software gedaan, zou het hem kunnen navragen als je wilt? hoor het graag :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
Mooie kleur (en uitvoering) hehe :)

Voor jouw Polo kun je overwegen de mistlampkappen en de ondergrille zwart te spuiten... zie ik hier vaker voorbij komen icm zwarte velgen. Fotootjes van @Nushia ff kijken, dik ding. Heb geen zwarte velgen anders had ik het ook overwogen ;)

Ennuh, hoe laag staat je Polo?

Ja geen slecht idee, geeft inderdaad een niets stoerder gezicht. En zal even gaan kijken naar die Nushia, misschien zie ik nog iets moois haha.
Betreft hoe laag de polo staat geen flauw idee. Degene die hem hier voorhad heeft er echt zoveel aan gedaan en alles in uitstekende staat onderhouden, als je me kan vertellen hoe ik het snelst kan zien doe ik het graag haha.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Ja zie het chiptuning steeds vaker voorbijkomen. Dus zal me er waarschijnlijk aan moeten overgeven en maar snel even doen!
Betreft de CH/LH. Een vriend van mij heeft een nieuwe lichtschakelaar besteld voor mij en het verder met de vcds software gedaan, zou het hem kunnen navragen als je wilt? hoor het graag :)
Ik ben wel nieuwsgierig hoe jouw vriend de CH/LH werkend heeft gekregen. Zie het graag voorbij komen.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 7DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!