Polo 6R U-tube LED koplampen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartjuu

Bekend lid
753
289
80
Set komt uit mijn Polo, mijn Polo is reeds verkocht met de originele koplampen vandaar dat deze overblijven en verkocht mogen worden.

Dit is het artikel zoals destijds gekocht, tevens ook bij deze shop vandaan gehaald: https://www.dejavucars.nl/webshop/c...n-koplampen-u-tube-led-drl-black-edition.html

Wordt geleverd met LED in zowel het dim- als grootlicht, er zijn hiervoor geen modificaties aan de lampen verricht. Op de foto's is te zien dat er een licht krasje op één van de lampen zit, op de andere lamp is aan de binnenkant van het glas een vlek te zien, geen idee wat dit precies is.

Set is 2 jaar oud, ongeveer 30k KM mee gereden en werken nog perfect. Het geheel werkt plug-and-play, geen coding nodig wanneer je auto origineel met H7 is geleverd.

Set mag jouw kant op voor 100,- exclusief verzendkosten.

Reageren graag per bericht (DM).
 

Bijlagen

  • IMG_0918.JPG
    IMG_0918.JPG
    1.5 MB · Weergaven: 99
  • IMG_0919.JPG
    IMG_0919.JPG
    1.3 MB · Weergaven: 100
  • IMG_0920.JPG
    IMG_0920.JPG
    1.5 MB · Weergaven: 95
  • IMG_0921.JPG
    IMG_0921.JPG
    1.2 MB · Weergaven: 93
  • IMG_0922.JPG
    IMG_0922.JPG
    1.3 MB · Weergaven: 95
  • IMG_0924.JPG
    IMG_0924.JPG
    1.6 MB · Weergaven: 82
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  • Leuk
Waarderingen: Amrit
Hoi Bart,

Zeer geïnteresseerd! Helaas kan ik je niet DM'en i.v.m de regels ben net nieuw op de forum :) aangenaam! graag hoor ik van je als ze nog niet verkocht zijn!
 
Volkswagen  Polo 6R Team Special Edition Full package  1.2 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!