POLO 6R onderdelen

Talha Yigit

Nieuw lid
15
3
33
Beste leden,

Ik ben lid sinds vorige week en ik ben me aan het verdiepen op jullie forum. Allereerst bedankt aan de eigenaar die zoiets heeft gezet erg handig en goed om mensen bijelkaar te brengen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben sinds 2 weken geleden eigenaar van een polo 1.6 2012 Dsg 140pk eigenaar met trots( ja hij is bloedsnel) echter de vorige eigenaar heeft de leren armsteun klep kapot gemaakt en zit los plus de bluetooh pairing adapter moet vervangen worden heeft er iemand zoiets nog liggen of weten ze waar ik deze aan deze onderdelen kan komen vw kan het bestellen maar is erg duur natuurlijk. Wellicht hebben de leden wat liggen. Dank jullie wel

Bijlagen

Franklin Polo6R

Premium member
1.781
113
42
zaporizja
Armsteun bestellen bij aliexpress.
8 euro.
Ligt het wel aan die adapter.
Voel kijk eens onder de bijrijder stoel of daar een telefoon module ligt.
Ps welkom

dov

Bekend lid
1.095
113
budget voor alcantara interieur? ik heb ze wel voor de juiste prijs

Jay511

Actief lid
293
28
Rotterdam
Als je nou een goedkope bluetooth oplossing wil.. deze gebruik ik nu een maandje en het werkt prima. Ook onzichtbaar voor de buitenwereld.. kun je deze eruit slopen :) Deze klik je zo in je MDI poort in je dashboardkastje!

Groetjes!

€ 16,01 46% Off | AtoCoto AMI MDI MMI Interface Bluetooth Module AUX Ontvanger Kabel Adapter voor Audi VW Radio Stereo Auto Draadloze A2DP Audio input

Talha Yigit

Nieuw lid
15
3
33
Armsteun bestellen bij aliexpress.
8 euro.
Ligt het wel aan die adapter.
Voel kijk eens onder de bijrijder stoel of daar een telefoon module ligt.
Ps welkom
Dankje maar als ik de adapter eruit haal ontstaat er een gat? Hoe haal je dat ding uberhaupt eraf bij mij is er nog iers erop geplakt
Wat akelig
Lelijk staat

Bijlagen

MikeB_30

Lid
79
8
24
Dankje maar als ik de adapter eruit haal ontstaat er een gat? Hoe haal je dat ding uberhaupt eraf bij mij is er nog iers erop geplakt
Wat akelig
Lelijk staat
Je kan natuurlijk ook het dashboard verwisselen, ben je helemaal van dat lelijke ding af Stick Out Tongue.

Welkom op het forum, ik zie dat je 1,6 met dsg gechipt is, hoe is je ervaring ermee? Is die al lang gekieteld? Nog geen slippende koppeling? Mij werd het ten strengste afgeraden met de dq200..

Talha Yigit

Nieuw lid
15
3
33
Je kan natuurlijk ook het dashboard verwisselen, ben je helemaal van dat lelijke ding af Stick Out Tongue.

Welkom op het forum, ik zie dat je 1,6 met dsg gechipt is, hoe is je ervaring ermee? Is die al lang gekieteld? Nog geen slippende koppeling? Mij werd het ten strengste afgeraden met de dq200..
Dashboard verwisselen kost te veel geld moet die apparaat ff kos koppelen een nieuwe late plaatsen. Ik heb nergens last van
Koppeling slipt niet net een vuurbal