Polo 6r nog iets verlagen maar hoe??

Ik heb een polo 6r uit 2011.
Hieronder zit nu een jaar een schroefset van AP.
Voor ligt de band mooi strak in de wielkast, alleen achter vind ik dat er nog iets teveel ruimte over is.
Wat is nu handig?? een setje verlagingsveren en deze monteren i.p.v. de originele veren??
Hoor graag jullie tips.

hier nog een foto
 

Bijlagen

  • 20150808_145716.jpg
    20150808_145716.jpg
    478.4 KB · Weergaven: 49
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  POLO  1.2 TSI 105PK 
Ik heb achter iets lagere veren aangeschaft ( 1,5 cm ) kosten waren geloof ik €40,- van het merk ST(weitec).
Toch vond ik het niet laag genoeg en wou ik ook de stelpotjes verwijderen. Maar ik vond het er niet echt veilig uitzien. Nu heb ik de schroef van dat potje eraf gedraaid alleen kon de veer dan niet om dat potje heen. Dus heb ik dat potje af laten draaien 1mm ongeveer.
Resultaat:

20150930_084638_resized-jpg.10797
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!