Polo 6R Full Led Koplamp

Beste, ik heb vandaag de Full led koplampen aangekocht voor mijn polo. Ze kwamen aan bij mij en ik ondervond dat 1 van de chrome sierbaren aan de binnenkant van de koplamp los is gekomen (waarschijnlijk tijdens het transport). Nu vraag ik me af wat ik hiermee het best doe? Kan het koplampglas eraf of...?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 tdi 
De lenzen zitten met permaseal vast aan de behuizing. Niks is onmogelijk, maar het is een soort stevige kit die permaseal. Je zal het moeten verhitten, bijv lamp in de oven leggen en dan voorzichtig de lens er af moeten zien te krijgen door te wrikken. Er zijn talloze filmpjes op youtube te vinden hoe dit zou kunnen, hoe lang in de oven, temperaturen etc.
Ben heel benieuwd, dus hou ons op de hoogte!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Check even YouTube hoe je een koplamp open zou moeten maken.
De permaseal moet een aantal keer warm gemaakt worden voordat je t enigszins open krijgt zonder dat je de boel compleet sloopt.
Rond de 60-70 graden voor een minuut of 12. En eventueel herhalen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!