Polo 6R Audio upgrade

Hallo allemaal,

Ik heb een 5-deurs polo 6R en ik zou graag een upgrade doen van mijn huidige boxen. Nu wil ik graag weten welke boxen ik het best kan kopen en hoeveel cm deze moeten zijn om de oude te kunnen vervangen(ik dacht 16.5cm?)

Ik hoop graag te horen welke boxen het best zijn en welk formaat ik moet hebben!

(Budget €150,- +/-)

Groet,

Dennis
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 140PK 
Voor mij eigenlijk dezelfde vraag :)
Ik wil ook graag wat beter geluid,het klinkt nu een beetje blikkerig.
In de settings van de radio kan ik maar weinig aanpassen. Alleen hoog,midden en laag. Ik mis de loudness optie een beetje :(
Ik zou graag dus wat meer warmte en ook wat meer zuiverheid willen.
Er zitten 6 speakers in en ik wil ze alle 6 vervangen.
Welke radio er in zit weet ik niet :oops:
Ik ben erachter dat er een Discover media Gen. 2 in zit

Wat kan ik hiervoor in de plaats er in zetten?
Mijn voorkeur gaat uit naar Pioneer speakers :cool:
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C1 Highline  1.0 TSI 110pk 
Voor mij eigenlijk dezelfde vraag :)
Ik wil ook graag wat beter geluid,het klinkt nu een beetje blikkerig.
In de settings van de radio kan ik maar weinig aanpassen. Alleen hoog,midden en laag. Ik mis de loudness optie een beetje :(
Ik zou graag dus wat meer warmte en ook wat meer zuiverheid willen.
Er zitten 6 speakers in en ik wil ze alle 6 vervangen.
Welke radio er in zit weet ik niet :oops:

Wat kan ik hiervoor in de plaats er in zetten?
Mijn voorkeur gaat uit naar Pioneer speakers :cool:
"Ik mis de loudness optie een beetje", echte liefhebber van goede geluidskwaliteit UCH! Loudness is als vloeken in de kerk.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Om even in dit topiv te storen..
Wat zijn de gegevens van de originele speakers? Hoeveel watt max en constant?
Zodat ik en eventueel de rest een vergelijking kan maken met andere speakers

Ik heb nog 1 combo setje liggen en 1 2weg setje die als het goed is passen.(maar ik twijfel om ze in te bouwen)

Ik heb geen idee wat er nu in zit,Nog niet gekeken of open gemaakt. ik heb de Polo pas 2 weken en kreeg vandaag pas het idee om eventueel de speakers aan te passen ;)
 
Volkswagen  Polo 6C1 Highline  1.0 TSI 110pk 
Ik zou mijn geld eerder inzetten op een ander radio- navigatie systeem oem of chinees.
Hiermee verbeterd je geluid echt aanzienlijk.
Heldere hoge tonen, voldoende midden tonen en redelijke volle bas, totaal niet blikkerig of zo.
Toch meer bas nodig..... een losse sub woofer en een aparte versterker en de bas verminderen op de originele speakers.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ik zou mijn geld eerder inzetten op een ander radio- navigatie systeem oem of chinees.
Hiermee verbeterd je geluid echt aanzienlijk.
Heldere hoge tonen, voldoende midden tonen en redelijke volle bas, totaal niet blikkerig of zo.
Toch meer bas nodig..... een losse sub woofer en een aparte versterker en de bas verminderen op de originele speakers.

Ik wil het radio/navigatie systeem zo veel mogelijk standaard houden en alleen andere speakers er in zetten of/en isoleren van de deuren.
Als blijkt dat dit niet voldoende is,komt er zeker wel een sub in.
 
Volkswagen  Polo 6C1 Highline  1.0 TSI 110pk 
  • Leuk
Waarderingen: MHPolo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!