polo 6r 3drs 38-NJH-1 gestolen

donderdagavond/nacht. is de polo gestolen
had hem om 22:15 neergezet en de volgende ochtend was hij weg.
er was een straat er naast brand gesticht rond 23:30. hoop sirenes gehoord en daardoor dus waarschijnlijk ook het alarm niet gehoord.
toen ik mijn auto parkeerde stond er wel een auto met 2 jongens erin met beslagen ramen. had er niet echt aandacht aan besteed.
dit was een rode corsa bouwjaar omstreeks 1997. Deze auto was de volgende ochtend ook weg. deze auto was ook nog nooit gezien in de straat.
dit kan puur toeval zijn, in mijn ogen zijn ze wel verdacht.

het ging om een polo 6r 3 deurs highline.
h7 koplampen met gele lampen,
talladega velgen met infinity banden 205/40/17
parkeersensoren achter.
trekhaak.
uitlaat is zelf gelast, geen recht eindstuk, maar een bochtje naar de weg gericht
intercooler net achter de voorbumper.
gechipt 160pk
gestolen met highline grill en niet met de bm grill van de foto
donkere mistlampen

interieur:
alcantara interieur
rns 310
telefoon voorbereiding
onder het stuur was wit, is plastidip zwart gespoten.

in de kofferbak stond een blauwe gereedschapkist en gele emmer met schoonmaakspullen.

Mocht je iets herkennen bel de politie

Alvast bedankt Lennard
full
full
[/IMG]
 
Laatst bewerkt:
Auto is niet meer gevonden.
Van de politie niks meer gehoord.
Had een melding gedaan van 2 verdachte mensen in een auto.
Zou terug gebeld worden, wat niet gebeurd is.
2 jaar geleden gekocht voor 9500.
Van de verzekering 7100 uitbetaald gekregen.
Het is een doekje voor het bloeden.
Alle dingen die aangepast waren, zoals leren interieur en de velgen, zijn niet standaard meeverzekerd (logisch).
Iets om over na te denken als je de auto aanpast met dure opties.
full

full
 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!