Polo 6R 1.6 TDI stage 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen!

Na bijna 5 jaar heb ik nu besloten om de polo te verkopen, ik heb namelijk een golf 7 gte gekocht.
Auto heeft 203 PK 370nm, en is in zeer goede staat geen achterstallig onderhoud, vandaag nog nieuwe voorbanden, motorolie, oliefilter, fuseekogels etc... en laten uitlijnen.
Driem, turbo, koppeling, vliegwiel bij 210.000 vervangen.
Mocht je interesse hebben of meer fotos willen stuur een bericht en dan kan ik je informeren over alles. Auto is te bezichtigen in Rijssen (Overijssel)

Overige specificaties:
- Stoelverwarming
- Downpipe 3 inch
- Straight pipe
- GTI achterbumper met WRC diffuser en WRC spoiler (met dubbele uitlaat pijp)
- Afneembare trekhaak zonder in diffuser te moeten zagen
- Polo 6C highline interieur kuipstoelen
- Polo 6C deurpanelen
- Seat Toledo MFA teller
- Golf 6 MF stuur
- RCD 330 met apple carplay
- Achteruitrijcamera
- R-line voorbumper
- 6C led koplampen
- 18" Audi rotor velgen OEM (banden 10 km oud Hankook)
- GTI fusee's voorkant dus 288mm remmen, en achter remschijven GTI 232mm
Met winterbanden stalenvelg 15 inch.
(Wellicht vergeet ik nog wat)

Verder zal ik nog wel op het forum blijven om jullie te vergezellen.
Vraagprijs is 6000 voor forumleden, en dit lijkt me een zeer net bedrag voor de uitrusting dat de auto heeft.
Anders gaat die binnenkort op marktplaats voor meer, maar verkoop hem liever aan een forumlid.

In het kort echt een dikke auto die heel erg zuinig rijd en bloedsnel is voor een Polo, en geen problemen heeft zoals olieverbruik wat een GTI wel heeft.

KM stand 266xxx, en bij de auto krijg je ook nog de originele H7 lampen en heb nog wat overige extra onderdelen liggen waar ik toch niks meer mee doe.

Op het moment heb ik niet zoveel fotos in de huidige staat want ik heb de auto even binnen staan tijdelijk, mocht je echt interesse hebben kan ik wel wat fotos maken.


IMG_1345.JPGthumbnail_IMG_4336.jpgthumbnail_IMG_4009.jpg
thumbnail_IMG_2620.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!