Polo 6r 1.2TDI BM te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, met enige pijn in mijn hart bied ik mijn Polo Bluemotion te koop aan. Dit in verband met aanschaf van een hele mooie vervanger. Ik vraag € 5200,-

$_85.JPG


De auto is in een heel goede staat en met zorg onderhouden. De auto rijdt als een zonnetje en ligt als een blok op de weg, geen getril of gerammel. Ik heb tussen de beurten(30.000km) door nooit olie hoeven bij vullen en het brandstofverbruik is met 1 liter op 20km zeer gering en heel makkelijk te halen, hiervoor hoef je je niet in te houden. Dankzij de Pioneer TS-WX710A subwoofer welke mooi uit het zicht is weggewerkt in de dubbele bodem van de kofferbak zit er een mooi vol geluid in de auto.

De auto heeft pas een grote beurt gehad, remblokken en remschijven zijn ook meteen vervangen.

Bij 170.000km is de EGR klep vervangen en bij 202.000km zijn de distributieriem en waterpomp vervangen, kortom, geen grote onkosten te verwachten op korte termijn. Daarnaast is de auto inmiddels getuned naar ruim 100PK en DE EGR uitgeschakeld door JD engineering. Dit vlak nadat de EGR vervangen is.

Voor de liefhebbers van luxe, deze auto zit er vol mee.

-Parkeersensoren (voor+achter)
-Achteruitrij camera
-Cruisecontrol
-Climatecontrol
-Airco
-Fullscreen Navigatie (RNS 315)
-Bluetooth voorbereiding muziek/tel
-Stembediening
-Multifunctioneel stuurwiel
-MFA+ luxe kilometer teller (veel opties)
-Start/Stop
-Regensensor
-Lichtsensor
-Bochtenverlichting
-Centrale deurvergrendeling
-Electrische ramen
-Alarm type 3 oid. origineel VW
-Coming Home/Leaving Home
-Subwoofer Pioneer TS-WX710A (weggewerkt in dubbele bodem kofferbak)

Ook zit er nog een setje passende sneeuwkettingen bij.

Verder heb ik ook nog een setje van de bekende U-leds, echter heeft de rechterlamp een probleem met de hoogte regeling en zitten de originele units er weer in. Misschien als je handig bent kan je er iets mee, deze krijg je er zo bij, daarbij zit zelfs ook nog een set H7 xenon lampen met ballast etc erbij.

Kom graag langs voor een proefrit en ervaar zelf hoe mooi deze auto rijdt en er bij staat. Dat zegt echt meer dan een paar foto's.

Voor foto's kijk even op marktplaats

http://link.marktplaats.nl/m1323851...ium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 105 PK by JD 
Weet niet hoe ik t voor elkaar heb gekregen, maar dit topic had natuurlijk in auto verkoop gemoeten, alvast hartelijk dank aan de moderator die dit voor mij doet.

Groetjes Chris .
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 105 PK by JD 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!