Polo 6r 1.2 tdi slowmotion

Hee nieuw hier,
Ben tim al een tijdje een polo 6r 1.2 slowmotion uit 2011.
Lees veel over chiptunen maar niet echt wat hij nu sneller wordt ( voor mij het bekangrijkste momenteel) nog geen geld voor een nieuwe auto.
Dus mijn vraag is wat word er sneller beter en merk je het verschil goed of valt het mee?
Gr
Tim
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Welkom Tim.
Het valt tegen.
Top plus 10 a 15 km u winst gps.
0-100 1.5 seconden.
Trekt iets beter door.
Maar om nauw te zeggen wow.
Nee.
Wil je leuk runen moet je 1.6 tdi of 1.2 tsi hebben.
DAN heb je meer winst 1.6 tdi tot 65 pk.
1.2 tsi tot 40 pk
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Diesel is een must voor mij ivm km
Ben aan het sparen voor een 320d
Maar wil dus nog even een jaartje de polo rijden. Begin me alleen te ergeren aan het optrekken vooral op de snelweg.
Maar als het weinig nut heeft tuf ik nog even zo door bedankt voor je snelle reactie
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Diesel is een must voor mij ivm km
Ben aan het sparen voor een 320d
Maar wil dus nog even een jaartje de polo rijden. Begin me alleen te ergeren aan het optrekken vooral op de snelweg.
Maar als het weinig nut heeft tuf ik nog even zo door bedankt voor je snelle reactie
Als ie toch weggaat... laten zo.
Natuurlijk rijd het beter. Maar als nog SLOWMOTION
Was vandaag toevallig in Duitsland.
Was druk.
Maar 189 op de tellerIMG-20190807-WA0012.jpgIMG-20190807-WA0011.jpg
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Veel verschillende reacties maakt het lastig mijn keuze re maken voor 299 kan ik hen laten chippen en heb dan een jaartje meer plezier van het wagentje. Nog even goed over nadenken denk ik
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
En dan zeg ik weer, gewoon doen :)

Vond 'm zelf echt wel beter rijden.

Maar keuze is aan jou of je de centen er aan wilt uitgeven.

€ 300 / 12 maanden = € 25 per maand / 30 dagen = € 0,83 per dag om toch wat meer te genieten van je wagen :)
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: VM407 en Robin
Die van mij een maand na aankoop laten chippen en EGR uit geschreven:
- meer koppel onderin
- trekt beter op
- er is leven na de 3000rpm
- invoegen op de snelweg gaat beter
- topsnelheid van 173 naar 200
- auto rijd soepeler.

Desondanks blijft het een 1.2tdi slowmotion, snel zal ie NOOIT worden. Hooguit wat minder traag!
Voor mij genoeg, maarja, ik kom dan uit een Kloyota GAgyo 1.0-netniks
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Die van mij een maand na aankoop laten chippen en EGR uit geschreven:
- meer koppel onderin
- trekt beter op
- er is leven na de 3000rpm
- invoegen op de snelweg gaat beter
- topsnelheid van 173 naar 200
- auto rijd soepeler.

Desondanks blijft het een 1.2tdi slowmotion, snel zal ie NOOIT worden. Hooguit wat minder traag!
Voor mij genoeg, maarja, ik kom dan uit een Kloyota GAgyo 1.0-netniks

Helemaal mee eens. Ik heb mijn polo een jaar en deze recentelijk laten chippen en ook egr uit laten schrijven. Ik vind het overdreven gezegd bijna een andere auto. Ik ben er heel erg tevreden mee en had het veel eerder moeten doen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!