Polo 6n2 1.6 16v gti stopt bij 5000 toeren

Haha ja dat doe ik.

Maar in elke versnelling slaat elke keer bij 5000 toeren lijkt wel de begrenzer in en kan ik niet door trekken tot 6 a 7000 toeren
Heb zover geen storing.
En is het niet normaal dat hij 4000 toeren draaid bij 120 a 130 km per uur
 
Volkswagen  Polo 6N2 1.6 16v GTI  1.6 16V 
Ik ben niet bekend met jouw blok in combinatie met je versnellingsbak. Is er nooit een andere wijzerplaat in gezet die meer toeren aangeeft, daarvan gaat je auto er namelijk niet meer kunnen draaien? Mijn Polo 9N 1.4 draaide 3200/3300 toeren bij 120 km/h.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
De begrenzer slaat in alle versnellingen in bij 5000 toeren.
Gaat ook niet hoger dan 5000 toeren.
Versnelling bak is nieuw.
Dus dat is het niet
Is de toeren begrenzer aan te passen Mischien dat hij daardoor nu op 5000 toeren is begrensd?
 
Volkswagen  Polo 6N2 1.6 16v GTI  1.6 16V 
Zonder uitlezen en diagnose weet je niks. Dan wordt het gokken en dat is zonde van het geld. Als je wilt gaan gokken zou ik de fiches inzetten op rood, en op nummer 3. Gelijk all in uiteraard.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
hoe bedoel je begrenzer? begint ie te stotteren of klinkt het echt als een toerenbegrenzer? maak eens een filmpje? uploaden via youtube.

Als ik het zo hoor zou ik verwachten dat de vorige eigenaar enorm zuinig is geweest op jou auto en er een aftermarked toerenbegrenzer op heeft gezet.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
vaak hoor je aan t geluid van je motor wel of dit overeenkomt met de toerenteller. Anders even iemand opzoeken met zelfde soort blok en naast elkaar staan gassen, lekker oldskool maar werkt wel whaha!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Allen.
Ik heb de auto even uitgelezen en wat ik al beetje verwachte naar lang zoeken op forum en internet. De nokkenas sensor geeft een fout aan. Camshaft position sensor fout (G40) dus nieuwe besteld. Vandaag of morgen even wisselen
Bedankt voor al Jullie info en hulp!

Mvg.
Freddy
 
Volkswagen  Polo 6N2 1.6 16v GTI  1.6 16V 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!