Polo 6C voorbumper

Even een vraagje, hoop dat iemand het kan beantwoorden. Ik zou voor mijn Polo 6R GTI 2011 graag een 6C voorbumper van 2014 (Facelift als ik het goed heb :flushed:) willen hebben.
Is het gewoon mogelijk om dit te monteren? Of moet ik meer dingen aanschaffen en rekening houden dan alleen de voorbumper...

vw-polo-6c-2014-gti-look-grill.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R GTI  1.4 TSI 180pk 
Bumper past 1 op 1, alleen de aansluiting van de koplamp sproeier was volgens mij iets anders.
Maar dat krijg je vast ook wel werkend is meerdere mensen gelukt.
Upgrade is het zeker waard!
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: PoloGTI23
Wat is minimaal verschil? Via vcds koplampsproeiers uitzetten zodat je geen hele sproeimikmak set hoeft te kopen of bumper upgrade naar 6c gti waardoor de auto compleet anders oogt? Gekkie
In looks met of zonder sproeiertjes dov haha. Grapje nav andere topic niet zo serieus :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!