Polo 6C VCDS tweaks

Zelf ff geen tijd de laatste maanden om nog echt te zoeken naar leuke/handige tweaks.
Is er nog iemand wat leuks tegengekomen?
LongCoding werkt wel, maar er is helaas nog geen vertaling. Dan moet je exact weten welke bytes en bits je moet hebben om iets voor elkaar te krijgen. Dus wachten totdat er labels zijn of het risico durven nemen om verandering aan te brengen
 
Ik heb zelf de al reeds bekende tweaks gedaan:
- Automatisch comming home
- Staging op de tellers
- Stopwatch op boordcomputer

Zelf erg op zoek naar comfort knipperlichten naar 5 x ipv de standaard 3x. Helaas is dit anders dan bij mijn vorige 6R, en dus nog niet gevonden. Ga eens een keer alle kanalen langs welke 3 als waarde hebben en 1 tot 5 als bereik. Ook regen sluiten van panoramisch dak heb ik nog niet gevonden, ook wel een dingetje wat me wel wat lijkt. Of afwachten tot er labelfiles zijn (laatste versie 15.7.0 jammer genoeg nog niet)
 
Volkswagen  Polo 6C R-line  1.4 TDI 90PK 
Ik heb zelf de al reeds bekende tweaks gedaan:
- Automatisch comming home
- Staging op de tellers
- Stopwatch op boordcomputer

Zelf erg op zoek naar comfort knipperlichten naar 5 x ipv de standaard 3x. Helaas is dit anders dan bij mijn vorige 6R, en dus nog niet gevonden. Ga eens een keer alle kanalen langs welke 3 als waarde hebben en 1 tot 5 als bereik. Ook regen sluiten van panoramisch dak heb ik nog niet gevonden, ook wel een dingetje wat me wel wat lijkt. Of afwachten tot er labelfiles zijn (laatste versie 15.7.0 jammer genoeg nog niet)

knipperlichten naar 5 x werkt wel bij mij ..
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
Google je suf laat maar zeggen Codierung Polo 6C
anders neem even de tijd met je laptop in de auto met bakje koffie Houd je scherp
airco wel aan is erg warm in de auto ..
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
Google je suf laat maar zeggen Codierung Polo 6C
anders neem even de tijd met je laptop in de auto met bakje koffie Houd je scherp
airco wel aan is erg warm in de auto ..
Hahaha, nou inderdaad. Zat gister even te zoeken en vond het knap benauwd worden zonder airco. Google had helaas geen oplossing voor me (al is mijn duits ook niet al te best Stick Out Tongue ).
Zal wel effe een paar how-to's schrijven voor wat ik wel heb gevonden. Hopelijk breid het een beetje uit met wie ook een kabel en 6C heeft.
 
Volkswagen  Polo 6C R-line  1.4 TDI 90PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!