Polo 6C 1.4 TDI ACC retrofitten mogelijk?

Aangezien ik na veelvuldig Googlen maar niet op een compleet antwoord waag ik me er aan om jullie hier te komen storen met mijn vraag :blush:

Ik ben sinds kort eigenaar van een Polo 6C 1.4 TDI van eind 2014 en ik zou graag ACC (laten) retrofitten.

Het lijkt mij dat de ACC dezelfde sensor gebruikt als de front assist (die er dus al op zit) en dat eventueel de ABS pomp moet vervangen worden indien deze niet compatibel is en dat de knoppen op het stuur geplaats moeten worden.
Klopt dit? Heeft iemand toevallig een lijstje met compatible modellen van ABS pompen of is er een manier om daar achter te komen?
En hoe zit het met de coding ervoor, kan dit gewoon via VCDS?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 
Ondertussen heb ik een antwoord gevonden in een ander topic:

"ACC is niet te activeren. Dit houd een heel stuk meer in dan de radar enz . Op een Golf 7 op Polo AW die ACC heeft is dit ook niet simpel om te zetten naar CC en kost dit om terug te bouwen zon €700 a €1000 en de nodige programmeer werkzaamheden. Omgekeerd heb ik nog niet voorbij zien komen voor de Polo en denk dat dit ook alleen voor de Polo AW zal kunnen tegen de daarbij komende kosten."

Met dank aan TCL

Ik ga even heel de pagina linken aangezien ik niet direct vind of ik alleen zijn reactie kan linken:
https://mypolo.nl/xenforo/threads/multifunctioneel-stuur-aansluiten-polo-6c.10034/page-2
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Antera
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!