Polo 6C 1.2 TSi Highline - Deep Black Pearl
Polo 6C 1.2 TSi Highline - Deep Black Pearl

Polo 6C 1.2 TSi Highline - Deep Black Pearl

Merk
Volkswagen
Model
Polo 6C
Uitvoering
Highline
Kleur
Deep Black Pearl
Bouwjaar
2014
Wat is jouw ervaring met het sportselect pakket? Merkbaar verschil tussen comfort en sport? Verder een supergave auto!
De verlaging, al is het maar 1,5 cm, is zeker goed te zien, wordt hij een stukje bruter van.
Echt ervaring met de elektronische demping heb ik nog niet opgedaan, auto is sowieso heel anders dan m'n voorgaande dus moet eerst even aan de normale stand wennen, daarna ga ik pas testen met de sportstand.
 
allereerst natuurlijk veel plezier aan je nieuwe auto. en dan heb ik een vraag hebben ze in de 6c nu wel een lampje in het dashboard kastje gemaakt !? of zit dat er nog steeds niet standaard in.
( Aaa Veenendaal. wie weet spot ik je daar eens. Ben er immers 4x in de week Big Grin )
 
allereerst natuurlijk veel plezier aan je nieuwe auto. en dan heb ik een vraag hebben ze in de 6c nu wel een lampje in het dashboard kastje gemaakt !? of zit dat er nog steeds niet standaard in.
( Aaa Veenendaal. wie weet spot ik je daar eens. Ben er immers 4x in de week Big Grin )
Nog steeds standaard geen lampje in het dashboard kastje ...
En mocht je me tegen komen, als we beide tijd hebben altijd leuk even te babbelen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!