Polo 6C 1.2 TSI Comfortline Blue Silk

Vorige week donderdag heb ik de nieuwe Polo afgeleverd aan mijn vader. Het is de volgende auto:

Polo 6C 1.2 TSi Comfortline
Blue Silk
Executive pakket
15 inch velgen
Klein lederpakket
En het is de eerste MY2016 die wij afleveren dus met zacht dashboard.

Dit is de auto:
so1tfr.jpg

302nzn5.jpg


Inmiddels wat verlichting vervangen door LED:
118kp7c.jpg

2psgcj4.jpg

Chromen knipperbollen:
1129wy9.jpg
 
Seat  Ibiza FR  1.8 20VT 
Chique, blijft een mooi kleurtje dat Silk Blue. Heb er over getwijfeld destijds, maar kon een Deep Black uit voorraad voor een scherpe prijs krijgen, dus ben toen daarvoor gegaan. Wat bedoel je trouwens met "zacht" dashboard? Mijn dashboard voelt ook vrij zacht aan, vooral als ik 't vergelijk met de 6R van m'n moeder, kan 't rustig een halve cm induwen met een vinger
 
Mooi :)
Ik heb hm ook, in april gekregen/gekocht. Precies dezelfde, met hetzelfde pakket (zonder leer). Maar dan andere velgen.
Maar wat is nou precies het verschil? 'zacht dashbord'?

Blijft idd een hele mooie kleur. In april/ mei was ik nog zo wat de enige die rond reed in een Silk Blue in mijn buurt.
Nu zie ik er steeds meer. :)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
Goh , haha dan ben ik wel rete benieuwd wat ik straks dan ga rijden... moet nog kleine twee weekjes wachten als het goed is...

Spannend!
Je krijgt (als het goed is) een account bij Volkswagen, zodat je toegang hebt tot alle video-trainingen. Dan kun je leren hoe je zuiniger kunt rijden.
Deze polo kan ook opmerkelijk lang uitrollen. Moet je ook ff aanleren/ aan wennen.
Maar hij rijd heeeerlijk!
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
Gisteren een kleine update gedaan
Voor:
2u4t3dw.jpg

Na:
14nfi8j.jpg
Dat komt me bekend voor ! Haha

Gisteren even weer een deel van de verlichting aangepast:

Interieurverlichting in LED:
2z5r5ee.jpg

2q3y8b5.jpg


Chromen knipperlichten achter:
24zmb12.jpg


Achteruitrijled:
n5im3c.jpg
Waar heb je die achteruitrijled vandaan? En welk type is dat?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!