Polo 1.6TDI BMT highline toffee brown

Hallo allemaal. Ik heb een Polo Highline 1.6 TDI Bluemotion Technology in bestelling in de kleur Toffee Brown met zwart interieur.

Ik ben nu op zoek naar een dubbel dins radio met navigatie en bluetooth die niet al te duur is. Adviezen zijn altijd welkom!

Ook moet er xenon in komen in ieder geval voorzien van optische lenzen. Ook hierbij zijn adviezen welkom.
 
GervdV, ik heb van je berichtje even een apart topic gemaakt om verwarring te voorkomen ;)

Hier kunnen de leden dan jouw vragen beantwoorden en evt vragen stellen, als ze die hebben.
Verder als je auto er is, bestaat er ook altijd de mogelijkheid om dit topic samen te voegen met je garage.
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!