Polo 1.2 TDI Bluemotion Candy White

Hallo iedereen. Ik heb een polo die afgeleverd wordt in t begin van 2013. Auto is met volle pakket. Alleen heb ik geen velgen besteld, ik vond t prijs voor de velgen een beetje zonde, ik zal maar wel één opzoeken met een goede prijs
Een boavista 16 inch velg lijkt me beste look voor me auto. Hebben jullie andere ideeën over 16' velgen, hoor ik t graag van jullie.. :)
 
Allereerst welkom!
Maar hoezo denk je dat 17" een verslechtering van de prestaties gaat geven? Als de uiteindelijke wielomtrek (nagenoeg) hetzelfde is, maakt dat toch niet uit? En 17" staat zoals Bosino zegt wel erg mooi! Big Grin

BTW De 6R in R-line uitvoering kun je ook upgraden naar 17", ook met de 1.2-motoren.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Welkom!
Wat betreft prestatie beperking door 17 inch, daar heb je wel gedeeltelijk gelijk over;)
Echter zul je dat alleen merken bij het doortrekken op de snelwegStick Out Tongue
Verder is de 1.2TDI absoluut geen snelheidsmonster, dus ik hoop dat je erop voorbereid bent:mrgreen:
(rijdt verder wel heel lekker hoor, t is alleen absoluut geen GTI)
 
VW  6R  1.2TDI 
nou ik had een vw fox 1.2 benzine dus ik verwacht miss iets meer dankzij t is een turbo motor en hoge torque. Verder wil ik nog vragen hoe t brandstofverbruik verhoogd na t gebruiken van 17inch velgen? :eek:

Oooh als je een rustige voet hebt is 1 op 20 zeker wel te doen, als je een heel rustige voet hebt, zelfs wel beter! Maar dat ontbreekt bij mij dus:lol:

Wel rijd ikzelf met dezelfde rijstijl een stuk zuiniger op15 inch, maar dat was ook te verwachten, omdat een 15 inch set gewoon veel lichter is dan een gemiddelde 17 inch set;)
(uitzonderingen daargelaten zoals speciale lichtgewicht velgen)
 
VW  6R  1.2TDI 
Oooh als je een rustige voet hebt is 1 op 20 zeker wel te doen, als je een heel rustige voet hebt, zelfs wel beter! Maar dat ontbreekt bij mij dus:lol:

Wel rijd ikzelf met dezelfde rijstijl een stuk zuiniger op15 inch, maar dat was ook te verwachten, omdat een 15 inch set gewoon veel lichter is dan een gemiddelde 17 inch set;)
(uitzonderingen daargelaten zoals speciale lichtgewicht velgen)

als ik als een asociale rijd (dus hard optrekken naar3000-4000 toeren of zelfs hoger) dan haal ik alsnog 1 op 20...als ik het rustig aan doe dus geen cc gebruik etc dan met die 17 inch boavista's dan haal ik 1 op 22/23
dat is dan mijn ervaring Stick Out Tongue...ik denk dat de meeste wel rond de 1 op 21 haalt met weinig moeite ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!