Volkswagen Polo AW 115PK Handgeschakeld
Volkswagen Polo AW 115PK Handgeschakeld

Showroom MisterT's Polo AW Comfortline Business

Polo AW Comfortline Business
Merk
Volkswagen
Model
Polo AW
Uitvoering
Comfortline Business
Kleur
Limestone Grey
Bouwjaar
2019

MisterT

Actief lid
65
64
34
Goedemiddag,

Mijn naam is Tim en ik ben nog geen uur geleden member geworden van het mypolo forum. Ik kom uit Utrecht en werk in Hilversum. Vorige maand kregen we op het werk te horen dat we voortaan alleen nog maar benzine auto`s gaan rijden in plaats van Diesel vanwege het milieu. Laat nou net mijn leasecontract verlopen en zijnBig Grin

Ik heb even rondgekeken maar het was toch al wel duidelijk dat het een Volkswagen zou worden. Uiteindelijk voor de nieuwe polo gekozen met de volgende opties:

- Volkswagen polo Comfortline Business
- Limestone grey metallic
- Interieur titaanzwart
- Airconditioning, automatisch (Climatronic)
- Advance pakket (panorama - schuif / Led-achter / Zijruiten getint)
- LED pakket
- Executive pakket
- 18 inch lichtmetalen zomerset, Brescia
- R-line exterieurpakket
- High-end geluidsysteem Beats®
- Digitaal intrumentenpaneel (Active Info Display)


Ik heb kleur en velgen gekozen op basis van een foto die ik op het internet had gevonden. Echter de foto laat wel een GTI versie zien..

Ik hoor graag wat jullie er van vinden.

Volkswagen-Polo_GTI-2018-1600-07.jpg Volkswagen-Polo_GTI-2018-1600-2c.jpg
 
Volkswagen  Polo 2018  95 PK 
Altijd lekker als de leveringsdatum een stuk naar voren gehaald wordt :).

Idd dat is altijd leuk. Ik heb mijn auto besteld op 23-7. Dealer zei dat het wel eind november en, in het ergste geval, begin januari kan worden. Maar ik heb nog niets gehoord. Nu is mijn contactpersoon op vakantie, maar dit klinkt hoopvol. hopelijk heb ik ook wat geluk.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
MisterT: Je ben toevallig toch geen Roemeen/Bulgaar? Big Grin

[tweet]
Er staan hier acht volkswagen polo’s opgesteld in de straat. Net kwam er een UWV-busje, waar allemaal Roemenen/Bulgaren uitkwamen. Allemaal kregen ze een bos sleutels overhandigd. Waanzin!


Dkn0q3vXcAIhUFz.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
MisterT: Je ben toevallig toch geen Roemeen/Bulgaar? Big Grin

[tweet]
Er staan hier acht volkswagen polo’s opgesteld in de straat. Net kwam er een UWV-busje, waar allemaal Roemenen/Bulgaren uitkwamen. Allemaal kregen ze een bos sleutels overhandigd. Waanzin!


Dkn0q3vXcAIhUFz.jpg

Haha nee ik ben Roemeen en ook geen Bulgaar:)

Mooie polo btw!
 
Volkswagen  Polo 2018  95 PK 
Zoals al eerder gemeld besteld op 23 jul, maar de dealer had geen idee wanneer hij geleverd zal worden. Hij hoopt dit jaar. Ik zal dinsdag eens even langsgaan om te controleren. (hij is tot dit weekend met vakantie en ik gun hem een dag om alle mailtjes etc te lezen :mrgreen:)
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!