Poll van de week 13: Ruil jij je Polo in voor de nieuwe facelift?

Ruil jij je Polo in voor de nieuwe facelift?

  • Ja!

    Stemmen: 3 11.1%
  • Nee!

    Stemmen: 19 70.4%
  • Misschien.

    Stemmen: 4 14.8%
  • Anders: (reageer)

    Stemmen: 1 3.7%

  • Totaal aantal stemmers
    27
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik wil hem eerst in het echt zien, ben wel erg benieuwd naar de mirrorlink functies van de radio. Aan de andere kant zal die radio weer aantrekkelijk zijn voor dieven. :-(
Hopelijk komen ze ook snel met een R-Line uitvoering!
 
Ik wil hem eerst in het echt zien, ben wel erg benieuwd naar de mirrorlink functies van de radio. Aan de andere kant zal die radio weer aantrekkelijk zijn voor dieven. :-(
Hopelijk komen ze ook snel met een R-Line uitvoering!

1966839_261899187314344_1690179435_n.jpg


R-line facelift.
.
 
ga em niet inruilen , heb de mijne net ca 3 maanden (2e hands) en die is net iets meer als 2 jaar oud.
denk wel dat ik op termijn misschien een gefacelifte versie van de 6r wil hebben , maar dan moet die ook weer 2e hands te verkrijgen zijn.
denk over een jaartje of wat.
gr marcel
vind em trouwens wel fraai , en ben ookk erg benieuwd hoe de 1,4 tdi 3 cilinder rijd ....
 
Seat  Ibiza ST  1.2 TDI 
Als ik een 6r zou hebben zou ik hem denk ik ook niet inruilen, zoveel verschil zit er echt niet tussen de twee qua uiterlijk. Niet zo erg bijvoorbeeld als bij de 9N/9N3
 
Ja wat blommie zegt is ook iets, ik ben van een 9n3 1,4tdi 3cil, naar een stille 6r 1.6tdi 4cil gegaan, no way dat ik terug in een 1.4tdi mankepoot ga rijden. Ok het is een compleet nieuwe moter, niet de oude 1.4tdi. Maar een 3cillinder haal je er zo uit zonder onder de kap te zien.

Vw leg eens de 2.0crtdi in de polo aub! A1 en ibiza kan je wel met de 2.0crtdi krijgen, waarom de polo niet.
 
Tja hoe kan je het stellen?
Hij is iets moderner en luxer geworden. Voorbeelden zijn onder meer de nieuwe ophanging, radio, pdc voor, interieur,... Hij gaat wat meer aanleunen tegen de Golf MK7. Optisch hebben ze hem wat breder willen maken, maar de verschillen met de huidige editie zijn minimaal. Enkel kenners of personen die er op letten zullen het verschil zien. Ik vind bovendien de xenons met LED mooier dan de full led koplampen. Nuja, kan zijn dat ik mijn mening nog ga herzien eens ik deze auto in het echt heb gezien.

Motorisch gezien is het wel een serieuze downdate met al die 3 pruttertjes en kleinere motoren op de GTI na. Heb toch liever een 4 cilindertje. Tja de GTI krijgt dan weer een 1.8T wat op zich een grote verbetering is. Dit zal wel zijn omdat de 1.4 niet betrouwbaar bleek te zijn. Die 1.8T ga je beter kunnen op kietelen dan de 1.4.

Momenteel zou ik toch gaan voor de 1.4 GTI, omdat deze interessanter is in België. Bovendien gaat de nieuwe versie muchos pesos kosten en de "oude" goedkoper worden Big Grin Oké, hij is niet zo betrouwbaar,... maar ik weet het gewoon niet. Iedereen zit maar te praten over 2 liter blabla,... maar als puntje bij paaltje komt geeft een gechipte Polo GTI"TJE deze allemaal op hun donder. Vind het wel iets hebben. Rijgenot en niet hoofdsponsor van de staat zijn qua belastingen.
De nieuwe GTI gaat inderdaad veel meer comfort,... hebben maar ik zou er toch een halve race auto van maken (lees rolkooi,...) dus dat maakt allemaal niks uit. Bovendien al die nieuwe elektronische snufjes kunnen kapot gaan en nemen een beetje het rijplezier weg zoals de automatische cruise control.

Zou ook niet graag voor een grotere auto gaan als de Polo omdat het wassen dan geen plezier en ontspanning is maar een inspanning :( Stick Out Tongue

Ik ga nog wat de kat uit de boom kijken en het even laten bezinken. We zien wel wat de toekomst brengt, maar voorlopig ziet mijn droom auto er zo uit:

Een Polo GTI in Deep Black Pearl (3 of 5 deurs twijfel ik nog over).
Zwarte OZ Ultraleggera's er onder (18 inch) en verlaagd met een H&R setje van Flachwerk en AH Exclusive.
Natuurlijk vanvoor een setje wide fenders van Mücke carbon of custom made.
Gele big brake kit (van een RS3 of Porsche).
Alle logo's in het mat zwart en evt nog wat carbon accenten.
Rode rolkooi erin en de kuipen van de Golf 6 R in het Jacky stof bekleed, achterkant rood gespoten.
Natuurlijk motorisch gezien ook nog wat opkietelen met een custom made exhaust systeem, blow off, andere intercooler,...
Dan in mijn vrije tijd af en toe Nürburgring gaan rijden op natuurlijk Slicks of Semi-slicks en ik ben een gelukkig man

EINDEEEUHHHHH
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!