[poll] MyPolo kerst meet and greet locatie

Waar in Nederland?

  • Noord

    Stemmen: 7 13.0%
  • Oost

    Stemmen: 12 22.2%
  • Zuid

    Stemmen: 14 25.9%
  • West

    Stemmen: 7 13.0%
  • Centraal

    Stemmen: 27 50.0%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

iichel

Exclusive lid
12,820
4
8,052
283
Dames en heren, jongens en meisjes, het is weer oktober en zoals Green Day al vroeg "wake me up when September ends". Het is weer tijd om aan de vierde jaarlijkse kerst meet and greet te gaan werken.

Traditioneel is het in de buurt bij de IKEA Amersfoort, echter begrijpen we ook dat het voor sommige mensen ver rijden is.

We kunnen stemmen voor de locatie, noord oost zuid west of centraal.
Aan de hand daarvan komen vast goede suggesties naar boven. Extra stemmen kunnen bij mij gekocht worden voor €1000 incl BTW.
Alleen stemmen in de poll hierboven worden meegeteld.

Zoals ieder jaar zullen we een gezellige middag hebben met soms een Sinterklaas, vcds kabels, polo WRC's en andere leuke dingen. Ook niet-leden en ex-polo rijders zijn welkom, de politie ook want die rijden ook VW... :)

Stembus open tot 16 okt
 
Zou fijn zijn als voor 'centraal' België ook zou worden meegeteld [emoji6] Ik zou er erg graag bij zijn, maar vorig jaar was het echt een heel heel eind rijden.

Alleen Vlaanderen is ook goed, want Walen zien we hier toch niet veel [emoji39]



Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
  • Leuk
Waarderingen: Jasper_05
Waarschijnlijk ben ik er ook !
Omgeving maakt me niet zoveel uit want als goed is zijn we mobiel met de auto
Vgm ben ik omstreeks kerst in de omgeving den haag dus dan kan ik wel eens langskomen !
Wel in mn vrije tijd haha
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
IKEA Amersfoort is voor mij dik 10 minuten rijden, ik vind dit zeer ver! Hebben jullie niet iets in gedachte wat net iets dichter bij Leusden is?
 
2011 Volkswagen  Polo  1.6 TDI 140pk Highline (Geëxporteerd) 
Centraal (midden Nederland - Gelderland)!!!!!!!!

Mijn voorkeur!

Niet altijd in Zuid - Noord Holland of zelfs België! Want daar zijn al die meets altijd al.
-_____-
Als het in midden of nog beter in Gelderland is (Lunteren/ Barneveld bv) Ben ik er bij!
Amersfoort mag ook!
 
Laatst bewerkt:
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!