[poll] Kerst Meet and Greet CENTRAAL datum.

Kerst Meet and Greet op...


  • Totaal aantal stemmers
    31
Status
Niet open voor verdere reacties.

iichel

Exclusive lid
12,820
4
8,052
283
Okay dan! De stemmen zijn geteld! Met 27 stemmen is de gekozen locatie Centraal Nederland geworden.

Screen Shot 2017-10-16 at 17.35.50.png

https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/poll-mypolo-kerst-meet-and-greet-locatie.11903/

De locatie is zoals ieder jaar bij de Ikea in Amersfoort, om precies te zijn op de kruising Danzingerweg Hamburgweg:
https://goo.gl/maps/ogS6p1tYdYD2

Namens de crew wil ik het graag heel erg duidelijk maken dat enig commentaar op de locatie niet gewenst is. Ik snap best dat er enkele mensen erg teleurgesteld is dat het erg ver rijden is. Daarentegen hoop ik op jullie begrip voor de volgende punten:
- Ik doe dit geheel vrijwillig en negatieve opmerkingen komen ondankbaar over. Ik kan niet iedereen tevreden houden
- De meeste stemmen tonen duidelijk centraal als geprefereerde locatie. Meeste stemmen = locatie. Van tevoren aangegeven.
- Intern in de crew is dit uitgebreid besproken en we staan er allemaal achter om het in Amersfoort te doen
- Ieder lid staat het vrij om een Meet and Greet te organiseren op iedere locatie in Nederland en België, op ieder gewenst moment. Gebruik van het forum daarvoor moedigen we aan. Niemand houdt je tegen....
Nogmaals, begrip voor jullie teleurstelling, dit topic is niet de plaats daarvoor.

Nu komt het erop aan om een datum te vinden in de kerstvakantie, hiervoor een nieuwe poll.
Kerst is op maandag 25 en dinsdag 26 december, nieuwjaar is maandag 1 januari.

Ik heb op dit moment alleen vrijdagen zaterdagen en zondagen erin staan.
Mocht je een andere datum prefereren, dan sta ik open in suggesties via de comments.
Alleen een melding maken van een datum en niet stemmen wordt niet meegenomen in de resultaten.
Meeste stemmen wordt de datum!

Zoals altijd is stemmen op polls via Tapatalk niet mogelijk.

Alvast bedankt en hopelijk tot dan!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Ascari
Zo, ik heb mn stem ook gedaan.
Kan gelukkig veel weekenden in december.
Hopelijk is het voor mij mogelijk ivm werk om te komen want je weet maar nooit.
Maar grote kans dat ik wel kom !
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Ik heb ingevuld wat mijn vooruitzicht is, weet het nog niet zeker. Het is een beetje onzeker met de lange reis en de onzekerheid over werk.
Als ik kom neem ik iig mee:
- VCDS kabel
- VCDS laptop
- KM stand aanpassen*
- Sleutels inleren*
- Snoep
- Goed humer

*echt niet

Heb er weer zin in!!
Ohh lekker, neem je weer marshmallows/spek mee als toen in 2015 kerst meet??!
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Ik volg dit even.
Voor als nog maakt het me niet heel veel uit,
als het op een zondag is kan ik vaak wel.
Zaterdags alleen in de middag.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Ik heb ingevuld wat mijn vooruitzicht is, weet het nog niet zeker. Het is een beetje onzeker met de lange reis en de onzekerheid over werk.
Als ik kom neem ik iig mee:
- VCDS kabel
- VCDS laptop
- KM stand aanpassen*
- Sleutels inleren*
- Snoep
- Goed humer

*echt niet

Heb er weer zin in!!
- Sleutels uitleren*

*echt wel

;)
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  • Leuk
Waarderingen: baron27 en iichel
Okay dan! De stemmen zijn geteld! Met 27 stemmen is de gekozen locatie Centraal Nederland geworden.

Screen Shot 2017-10-16 at 17.35.50.png

https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/poll-mypolo-kerst-meet-and-greet-locatie.11903/

De locatie is zoals ieder jaar bij de Ikea in Amersfoort, om precies te zijn op de kruising Danzingerweg Hamburgweg:
https://goo.gl/maps/ogS6p1tYdYD2

Namens de crew wil ik het graag heel erg duidelijk maken dat enig commentaar op de locatie niet gewenst is. Ik snap best dat er enkele mensen erg teleurgesteld is dat het erg ver rijden is. Daarentegen hoop ik op jullie begrip voor de volgende punten:
- Ik doe dit geheel vrijwillig en negatieve opmerkingen komen ondankbaar over. Ik kan niet iedereen tevreden houden
- De meeste stemmen tonen duidelijk centraal als geprefereerde locatie. Meeste stemmen = locatie. Van tevoren aangegeven.
- Intern in de crew is dit uitgebreid besproken en we staan er allemaal achter om het in Amersfoort te doen
- Ieder lid staat het vrij om een Meet and Greet te organiseren op iedere locatie in Nederland en België, op ieder gewenst moment. Gebruik van het forum daarvoor moedigen we aan. Niemand houdt je tegen....
Nogmaals, begrip voor jullie teleurstelling, dit topic is niet de plaats daarvoor.

Nu komt het erop aan om een datum te vinden in de kerstvakantie, hiervoor een nieuwe poll.
Kerst is op maandag 25 en dinsdag 26 december, nieuwjaar is maandag 1 januari.

Ik heb op dit moment alleen vrijdagen zaterdagen en zondagen erin staan.
Mocht je een andere datum prefereren, dan sta ik open in suggesties via de comments.
Alleen een melding maken van een datum en niet stemmen wordt niet meegenomen in de resultaten.
Meeste stemmen wordt de datum!

Zoals altijd is stemmen op polls via Tapatalk niet mogelijk.

Alvast bedankt en hopelijk tot dan!

mischien dat ik ook wel ff kom kijken met de jetta [emoji12]


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!